Vi fortsätter, Bf aug 10
Ja det kan va stor skillnad på några mil. Jag är ju i stort sätt ute vid havet med och så lite längre söderut än vad du är. Men det verkar bli fint till helgen!
Ja det kan va stor skillnad på några mil. Jag är ju i stort sätt ute vid havet med och så lite längre söderut än vad du är. Men det verkar bli fint till helgen!
Åhh vad mys och grattis! Tråkigt att ni inte får hälsa på men man får respektera hur andra vill göra.
JA vi pratade om babylarm men inte andingslarm. Jag menade ett sånt larm man har när bäbisen sover så man kna höra om den vaknar fastän man inte är i närheten. Fast det är klart, andningslarm kan ju va bra om man är orolig.
Jaha, ja det finns nog goda skäl att de gör så där. Antagligen för att skydda oss och våra små bäbisar. Men de nyblivna föräldrarna kan väl gå ut från BB och träffa er?
JA fast det du beskriver är väl om bäbisen slutar andas när den sover?
haha, ja ;)
Var förresten förbi apoteket på lunchen med. Förutom en korg full av mediciner till maken som är förkyld så köpte jag även ett par stödstrumpor till mig. Märkte i helgen att det inte gick att få på sig stövlarna :)
Läste det med. Vi har ju redan köpt vagn och vår var inte med i testet.
Ja det ät tråkigt att de inte håller måttet.
Haha, nu såg jag en liten bodybilder titta ut. Haha. Och att den ligger där inne på en bänkpress. haha. Ja nog tränar de :)