-
Mm, har min mamma i tel å hon tycker att jag överdriver å ska vänta.....vet inte......Oväntad skrev 2010-08-16 09:25:45 följande:Usch det där lät inge vidare.. Jag hade kollat upp det asap.. -
ska ringa upp.Familjen Mu skrev 2010-08-16 09:29:07 följande:Lyssnar du på henne?! Nä du lita på dig själv gumman! Kram -
Mja min mamma tycker jag e lite pinsam som har ringt så mkt, men det skiter jag i aså.....
Iallafall, jag ringde upp å hon sa att skulle det ha vart grönt fostervatten så hade det fortsatt runnit, å inte stannat av så det var antagligen en grön/gul flytning eller ytterligare en bit av slemmis.
Hon sa det dock att nästa gng värkarna drar igång så ska jag åka in, för hon trodde helt klart det är på g då jag legat i så många timmar å min tapp redan var kort.... -
Hihi jag har Bf på tors, så egenteligen så får jag vänta snällt tills dess....Aså det e ju INTE så att jag bara vill få ut min bebis, men jag kan känna en viss frustration när man ligger med värkar i så många timmar å det bara stannar av helt hux flux...men som sagt, jag älskar att vara gravid å detta e min sista gng, så jag ska njuta av den tiden som e kvar....för så länge e det ju inte.Mandy86 skrev 2010-08-16 10:12:51 följande:Bra att du ringde och kollade! Känns alltid mkt bättre med en kunnig som svarar..
Vilket datum är det du har BF? Antagligen åker du in nån gång under dagen tror jag =)
men klart man känner lite frustration emellanåt, men samtidigt så e det såå mys å känna honom sparka, haha som vi busade inatt..han tryckte ut foten, å jag killade lite försiktigt...han blev helt stilla när han kände mig å sen drogs den lille fossingen in direkt, hahaha såå jo jag tycker det e helmys att vara gravid, men tycker värkar på 10 tim e lite jobbigt det måste jag erkänna...
Visade bild på carohls dotter nu på mob till min dotter-min dotter,ÅÅHH var e min lillebror???? hahahaha -
Som sagt, pratade med Fl å hon sa samma sak som mandy att det antagligen smäller på vilken stund som helst då jag haft så mkt värkar, men jag vet inte...asså jag kan ha värkar så jag knappt kan stå upp, som inatt...å sen PUTS VÄCK! så jag vet inte, men men han kommer när han e redo....kan tycka dock att det e liite tufft å ha ont i så många timmar å sen händer inget mer....å jag längtar ju såklart efter honom..
hm, blandade känslor som sagt.
-
haha mja jag tror inte det, men vi får se....Perssonlund skrev 2010-08-16 10:15:06 följande:Håller tummarna på att det drar igång då. Jag säger ju att han ska ut innan BF!!!!
Carohl: Stort grattis till er!!! Skönt att altt gått bra!
Tack för uppmuntran tjejer, det betyder så oerhört mkt nu....kramarhaha jaa det gör hon, tycker nog det e lite orättvist att andra bebisar kommer, men var e brorsan typ, hahahaPerssonlund skrev 2010-08-16 10:18:45 följande:Så gulligt!! Gud vad hon måste längta.
-
Åh som en total överrasskning så kommer värkarna IGEN!
-
haha jo om det kunde hända ngt med om åxå så....:)Nallepuhmamma skrev 2010-08-16 10:42:19 följande:KUL
Men du släng över värkar till mig med. -
jo det kan man, men jag tror inte dom gör det bara så....men ring å kolla..:)tetta skrev 2010-08-16 11:02:40 följande:Kan man ringa in till fl om hinnsvepning? Har så ont i min rygg det löper som ett band.... -
Oj,men aså dom har sina dagar...förstår att du blir orolig men jag tror inte det e ngn fara...kraamtetta skrev 2010-08-16 11:06:30 följande:Ska banne mig göra det. Bm har ju telefontid mellan 1 och 2!
Jag är totalt frustrerad här. Bebisen är total lugn kände inget igår och inget idag.
Inget bök från den. Är sååå nojjig.