Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

ssssssss8 skrev 2010-08-16 16:35:27 följande:
    Tappa upp varmt skönt vatten och hoppa dit! Det gör så att du slappnar av i livmodern och kommer igång ordentligt!
    Bm menade att det var det slutgiltiga för att jag skulle komma igång och tack vare badet som min förlossning gick fort!
    Jaså? men jag har inte ro i kroppen att sitta i ett bad så...blir stressad av det, hm..aså sen rinner det flytningar här nu-URK!
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-08-16 16:43:19 följande:
    Ok jag satt 1 h på förmiddagen och 1 på eftermiddagen lyssnade till lugn musik och bara njöt men när jag steg upp AAAAAJJJJJ!!!!
    ja det låter underbart, men jag kan inte aså...1 TIMME??!!  haha jag tar dock mer än gärna ett par duchar om dan, DÅ kopplar jag av :)
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-08-16 16:48:49 följande:
    jAG HADE ABSOLUT INGA VÄRKAR MEN ÖPPEN 3 CM FÖR JAG VAR JU SJUK PÅ NATTEN INNAN FÖRSTÅS
    Jo men det e ju så, haha det finns en hel del som inte har ett enda tecken på att ngt skulle vara på G,å sen bara pang så sätter det hela fart....har bara lite små värkar nu, å blir det inte mer å värre så åker jag ingenstans...
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-16 16:53:52 följande:
    Pregga kan du inte ta en bok eller något och läsa i badet? Jag kunde inte heller bada innan men har tvingat mig att sitta kvar med tända ljus och lugn musik och köpt mig en kudde och nu älskar jag det, men vet faktiskt inte hur länge jag sitter... Lite olika.
    haha aså jag vet ju inte heller om jag ska bada nu, ifall jag öppnat mig osv...sen föredrar jag duch, kan inte slappna av i bad utan blir super stressad....
    Malinski79 skrev 2010-08-16 16:51:59 följande:
    Kan säga att jag har haft svettningar i ett par veckor utan att röra en fena...Å det är då inte på G...Jag har ju som sagt 16 dagar kvar så jag letar inga tecken heller iofs

Men det i SAMBAND med dålig i magen kanske är ett tecken
    här e en till som svettas som en gris, speciellt natte tid...har mått illa, haft diaree...å värkar så in i norden. tror att det e lite som-den som söker den finner....vill man ha tecken så hittar man, haha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-16 17:13:01 följande:
    Nu är jag ledsen. Vet inte vart jag ska bli av. Känns som marken under mig totalt rasar samman  

Mailade ju min bm ang hinnsvepning och hur jag mår (Har ständig panikångest,ont osv)

Och får svar av en annan bm där pga min e på semester "Jag och dom som jobbar idag utför ingen hinnsvepning,men vill du ha en psykolog"?

ÖH va?!?!?!

Fan säjer jag...Förlossningen gör ju hinnsvepningar men bara OM bm skickar dit mig men dom verkar ju fan inte göra det

Nu vill jag bara ta en spade och gräva ner mig u dner jorden Har stormtjutit sen jag läste det.
    men gumman, åk in akut till fl å prata me ngn där....bamsekram
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-16 17:08:22 följande:
    Haha ni är för söta!!

Pregga - Nä kanske bättre att stå i duschen en stund då Skrattande Svettas på natten gör jag också, som jag vet inte vad. Obestämd

Malinski79 - Nä det är klart. Ja det kanske bara är så på slutet då Flört

Jag har slutat leta tecken för min del... Orkar inte bli besviken mer. Har bestämt mig för att "strunta" i förlossning och njuta istället...

Dessutom är alla tecken och sånt som bort blåsta.... Dom kommer nog igen, men som sagt man blir bara besviken bättre att njuta och ta det som det kommer.
    haha mjo men nu känns det som om det avtar IGEN! hahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-16 17:20:21 följande:
    haha och nu kommer mina =)
    Tog du dom??? WTF!? haha
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-16 17:20:37 följande:

Jag har redan pratat med dom och dom gör hinnsvepningar, men då måste dom ha godkännande av min BM

Jag ahr lust att strypa kräken. Dom bryr sig totalt noll i hur en person mår när man mår psykiskt dåligt.

Fy fasen vad arg och leden jag blir.

Ok, jag har fått 2 st men utan att min Bm sagt ngt?! upp me hakan gumman...du bär på en juvel {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-16 17:26:09 följande:
    har fått en himla nojja på kyckling så kyckling o ris :)
    haha det ENDA typ som jag ätit graviditeten igenom :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-16 17:27:07 följande:
    Haha, på mig gör dom ändå ingen nytta så jag skickar tillbaks dom Skrattande  Fungerar det?
    Nopp inte än....väntar otåligt å tittar bestämt åt ditt håll, hahaha
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-16 17:36:13 följande:

Jag har ju telefonskräck att snacka med "okänt" folk och har svårt att prata om det över telefonen/eller live så att säja.

Det är totalt lönlöst detta, man får fasne ingen hjälp iaf och skulle man få hinnsvepning måste jag gått över 14 jävla r*nk dagar...Grrrrrr...

oj, ja då e det inte så lätt,....men när e det du har bf?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-16 17:43:16 följande:
    haha du är för söt :)
    hur går de för dej med dina värkar?
    haha men det e sant, haha bm frågade vad jag ätit för jag har så otroligt bra värden, hahaha kyckling å ris, kyckling å pasta , kycklingsallad, mm...hahaha
    mja asså perssonlund stal ju dom just, men hon lovade å ge tillbax dom...väntar otåligt!!! haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10