• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-04-16 22:52:18 följande:
    hmmm jo lite lustig i magen är ja men de är väl för jag äter järntabletterna!!ne nu blir det sängen natti natti!!
    God natt sov så gott!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-16 22:58:21 följande:
    mjo samma här, stenhård...känner mig helt förstpoppad ju...hua.. hey gumman, men ojoj stackars michelle, lilla stumpan...du får ge henne an bamsekram fr tant greta, haha Tusen tack för presenten, va gulliga ni e tjejer :)
    Ja jag vet stackars Michelle... Hon förstår att det är för hans bästa men hon är ju självklart ledsen ändå... {#lang_emotions_frown} Njaaa jag tror inte att tant Greta skulle uppskattas nu, haha...
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-16 23:05:05 följande:
    jo jag förstår att hon e ledsen...hahaa näe jag tror inte heller det....tyvärr, betalde ett visst mob smycke idag så nu e det bara att vänta på leverans :)
    Åh vad glad hon kommer att bli! Den kommer att passa jättebra ihop med hennes rosa mobil...
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-16 23:10:30 följande:
    näe nu ska jag ta å logga av, sov så gött tjejer.....kram på er
    Natti natt!
  • carohl
    Lysmasken skrev 2010-04-17 07:34:48 följande:
    Här i Halmstad så får man inte babybag. Fick det -05 men någonstans mellan 05-08 så slutade dom med det.Tänk på att när ni hämtar ut babybox.se så se till att ni har printat ut pappret. Innan så behövde man inte det utan man kunde fylla i pappret hos butiken, men nu måste man ha med det.Synd för jag åkte dit igår å skulle hämta ut boxen men hade inte fyllt i det på nätet, så ingen box med mig hem.
    Vad tråkigt {#lang_emotions_frown}
  • carohl

Jag såg att såna gratis boxar skickar med pampersblöjor... hm jag vill inte ha det så jag undrar om jag ska hämta ut någon sån. Jag ska köra endast på libero.
    Å andra sidan så vill jag ha en blöjbalja eller vad det heter så jag hämtar nog den ändå.

• carohl
    lillabambi skrev 2010-04-17 08:37:15 följande:
    ja finns bra grejer med såg jag, ska oxå bara köra libero som med sonen men hämtar en endå ...gratis
    Jo {#lang_emotions_laughing} Aja vi får se man kanske använder de få blöjor man får med. De är ju inte så många. Pampers är så plastiga enligt mig. Libero is the shit! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-04-17 11:08:23 följande:
    ingen inne idag?? alla har tagit sovmorgon? det gör ni i och för sig rätt i. det är ju lördag:D förhoppningsvis har ni superfint väder därborta i sverige
    Hej hej!

Jag är inne {#lang_emotions_smile} Har varit vaken läääänge!
    Skulle ju träffa mina vänner idag men det visar sig att jag ska bara träffa en och det blev senare.

Här är det inte fint väder tyvärr... men men man får hoppas att det klarnar upp...
  • carohl

Jag ska logga ut nu då jag måste fixa en massa nu!

Ha en bra dag tjejer!

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-17 16:23:28 följande:
    INGEN som har mitt tuttproblem? haha Vi har just vart ute hos svärföräldrarna och fikat lite, de har just avlivat sin hund så hade med oss massa fika och pratade barnbarn med dem ist, de blev så glada, hihiNu blir det lyxmiddag med korv och makaroner
    Nix jag har ett annat problem, haha mina läcker! Men gumman jag tror inte att ditt är någon fara, lite obehagligt kanske men inge fara {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10