Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-17 12:39:58 följande:
    DU bad ju om att få tillbaks dom och jag skickade tillbaks dom, fast med dubbel effekt för dom jag tog ifrån dig var ju inte till någon nytta!! Skrattande
    hahaha no shit! *asg*
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 12:43:15 följande:
    Mmmm...hihi, jag e gullig av mig Flört
    Hihi ett riktigt charmtroll har jag ju sagt Flört
  • Bubbis10
    Det som gör mig så frustrerad är att jag ville så ända in i själen att han skulle vara med, å få se sin son komma till livet...men han gjorde ett aktivt val, hans data gick före! Jag kan ta mkt tjejer, som ni förstått nu vid detta laget ang honom...men där brast det även för mig.
    Viktigare än så var inte Dominic. Medans han för mig är allt!
    jag ville inte att det skulle bli ngt problem med att han skulle vara här å lära känna sin son, jag har bitit ihop sååå många gng för att det ska bli så, jag har messat bilder på mage, ulbilder, mailat å talat om vad som händer....men inte ett gensvar. inte en tanke på vår prins har han visat, nu efter det sista ang datan....DÄR tog det stopp för mig. jag känner inte ngt för honom å han verkar tro att mitt engagemang ligger i han som man, när det hela tiden låg i han som pappa å inget annat. men han lider av hybris!
    Nu valde han, å NU gör jag d-samma.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-17 12:53:22 följande:

Pregga - Skönt att han inte kan ta något för givet nu! Tråkigt att det blev så här,men vad ska man göra? Kanske börjar han fatta vad du menar och för hoppningsvis börjar bry sig....men jag tvivlar... Hoppas att allt går bra för dig och natta och lilleman..

Jo jag fick veta via Fr nu med att jag kan begära en enskild tid hos dom för att skriva på faderskapet utan hans närvaro å det kan ta 1-2 månader efter Bf.
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 12:54:11 följande:
    Nä jag vet att du ville ha det annorlunda snäckan men han är absolut inte värd det och ni är värda det bästa...alltså är HAN inte ett alternativ! Önskar er allt gott ska du veta och det är verkligen synd att vi bor så pass långt bort från varandra! Kramar
    Jo jag ville annorlunda Rynkar på näsan inte för min skull utan för barnet....men han lider av hybris å tror att det handlar om honom. jag köpte en sak till han som han skulle få på BB....men men....tack vännen min...jaa det e verkeligen tråkigt att ni bor så långt bort..men som jag ser det så har ni inget annat val-ni får flytta till Gbg, hihihihi
    kramar
  • Bubbis10

Pratade med Bm nu, å jag har ju tid på tors, då jag gått vin i v 41, så då blir det ev hinnsvepning.

en ordentlig sådan, sen får vi se om jag sätts igång, för han blir ju för stor.

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-17 13:09:03 följande:

Lyckliga du Hoppas det startar för dig då

Hihi jo men jag e ju färdig, haha Glad
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 13:18:34 följande:
    Pregga skrev 2010-08-17 13:07:35 följande:

Pratade med Bm nu, å jag har ju tid på tors, då jag gått vin i v 41, så då blir det ev hinnsvepning.

en ordentlig sådan, sen får vi se om jag sätts igång, för han blir ju för stor.

Åååh håller verkligen tummen...men hoppas såklart att han tittar ut innan Glad
    Här fick jag ínte tid förrän nästa måndag Rynkar på näsan och jag hoppas verkligen inte att den tiden blir utnyttjad för lilleman SKA titta ut innan dess hoppas jag!

Jaha då var vi alltså ett par st Skåningar i tråden dåGlad  Du får flytta hit Pregga Tungan ute
    hihi tack gumman, det hoppas jag med..Glad jo vi får hoppas att båda våra små kikar ut innan :)
    haha aa flytta dit hade vart ngt, haha Tungan ute
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 13:27:16 följande:
    På tal om något helt annat och kankte lite mer privat!

Har någon av er börjat läcka/få bröstmjölk? Här har jag inte fått något tecken på att jag ens har någon mjölk i tuttarna Förvånad
    Samma här gumman, med lillan så läckte jag pölar i sängen redan i 7de månaden,men nu inget...känner mig lite orolig för det med ju Obestämd
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-17 13:21:02 följande:
    Haha ja hässleholm är allt en liten håla...

Pregga - Håller med FamiljeMu! Hoppas att han tittar ut innan. Precis,det är du som får flytta ner Skrattande
    haha jo det hoppas jag med, vill INTE sättas igång....haha hm, en flytt..*asg*...kan ju inte lämna mitt underbara gng...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-17 14:06:34 följande:
    Jaha jag har hört att 75% så lyckas det men jag tillhör nog dom 25% som inte lyckas
    haha jaa jag har ju fått 2 st å ingen har funkat så jag hoppas på tors å att 3dje gng gillt :)
    aså han e oroväckande lugn idag, hoppas på lugnet före stormen...nu blir det frukost å sen duch å ut..kram
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 14:16:36 följande:
    Hihi...frukost vännen, har du inte käkat de än?!

Aha hos dig är det lugn och här är det riktig storm haha!
    Kramar
    Nopp, har inte ätit än vilket e ovanligt-AJJJJJJ MUTTHUGG!!!!
    mjo han e ovanligt lugn...hm, aså jag vaknade ju å hade apont i ena sidan av magen men så fort jag gick upp så släppte det, kan inte vara ngt farligt va? bord eju vara mina egna organ som kommit i kläm kan man tycka, för det släppte ju när jag gick upp...
    håller er sällskap till frukost, haha hoppas på hinnsvepning på tors FÖR IMON HAR JA BF!!!!
    å att den hjälper såklart...kramar...
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 14:07:55 följande:
    Hehe...läs min "signatur" Har ingen kille men en fru har jag Glad och kan nog tänka mig att hon är bättre på det ja Tungan ute
    haha typiskt, de bästa e upptagna Tungan ute
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10