Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-08-17 18:38:16 följande:
    hahah Malin tro mej det ändras över en natt Flört
    haha japps Flört
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-17 18:42:55 följande:
    Pregga: är tappen utplånad?
    Aså det e helskumt, jag fick ju höra för längesen att jag var öppen 1 cm å det var fingerblomman, MEN det e tydligen alla redan i v 34 fick jag veta å det räknas då inte som öppen. MEN nu var jag öppen 1,5 cm.tappen e ca 1 cm nu, så inte helt utplånad. det gröna slimet var en sådan flytning man kan få strax innan Bf-ett.....TECKEN! hahahaha
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 18:49:22 följande:
    Åååh gumman, men du väntar väl in mig? Tungan ute
    Här verkar jag inte få någon mer hinnsvepning förrän den 23.e som sagt men jag hoppas verkligen lilleman snart tittar ut ändå!

Imorrn så är det ju bf och har jag inga riktiga värkar då så tror jag att jag åker upp till speciallist mvc!

Vart var du och fick din svepning?
    haha klaaaart rappa på nu :) jag åkte ju in till spec mvc nu för att kolla det gröna, men det var inte vatten, tack å lov. grönt vill vi inte ha, hon kollade min tapp å jag bad henne göra svepning samtidigt, hon sa-jaa du har ju varit här en milj gng å ringt så det e väl skönt om det sätter igång nu , hahaha guu som jag skämdes. PINSAMT! så sa hon, jag kommer dra lite i tappen nu å det kommer kännas-NO SHIT!? blöder med..
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 19:00:23 följande:
    Alltså alla är inte öppna som du säger Pregga...
    För två veckor sedan var jag lika stängd som en snäcka sa läkaren som undersökte mig, man kunde inte ens stoppa in ett finger!

Aaah japp drar förlossning inte igång inatt/imorrn så åker jag upp. Frugan har tagit ledigt denna veckan...

Ja vill ha ut honom nu, vill ju se o ta på honom, hålla honom i min famn o bara gosa!

Tungan ute
    mja dom sa att alla e öppna för fingerblomman, aså att fingertoppen kommer in precis...men jag vet inte, så sa dom..haha men nu e jag ÖPPEN på riktigt 1,5 cm :)
    ååhh då kanske vi ligger samtidigt då ju, va spännande :)
    ja jag vill med pussa,gosa, amma å buta blöjor..ju..haha visst det skulle ju komma ändå, men jag känner mig konstant orolig å det e la för att man är ensam åxå....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-17 19:05:02 följande:
    okok för jag är nästan utplånad men inte öppen nått så segt
    Ok, då e jag med, jo min tapp e fortfarande lite bakåtlutad å halv mjuk men öppen 1,5 cm....så segt jaa.....
    Mandy86 skrev 2010-08-17 19:08:51 följande:
    Ellerhur..tänker också på nu hur mycket jag gått upp i vikt (speciellt de senaste veckorna!) och jag är trång i förväg så vill inte krysta ut en stor bebis...!! =(

Pregga: ÄNTLIGEN något för dig att se fram emot!! Senast fredag låter helt underbart....
    Hihi jo det lät så på dom iallafall, får se om dom håller det när jag ringer för en tid imon bitti :)
    Ngn kommer ha svårt å sova inatt :)
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 19:14:22 följande:
    Aha...Men då kan man ju ändå inte göra någon svepning för för att kunna göra de måste man vara öppen minst 1 cm! (?) Så har båda mina bm sagt iallafall. Men jag är ju ingen expert Tungan ute

Skönt att det börjar göra sig för oss båda iallafall Solig
    Om jag inte minns fel så skrev elinnnn ngt om just detta för ett tag sedan, så jag vet inte...men nu känner sig muttan misshandlad å jag blöder ganska så mkt....
    Mandy86 skrev 2010-08-17 19:19:22 följande:
    Min BM kunde inte göra hinnsvepning på mig, var öppen 1cm.. så det stämmer nog
    Nopp, hon gjorde en på mig idag, å DET kändes kan jag lova. å jag e som sagt öppen 1,5 cm..hön körde in fingret å drog runt-AJ kan jag säja å jag blöder ganska så rejält.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-17 19:43:06 följande:
    GRATTIS till er som fått barn!!! {#emotions_dlg.flower}

Pregga - Vet inte om du såg vad jag skrev innan, men jag skrev att om jag ska ha rätt så får du f*n PRESSSSSA! Du har ju BF snart och jag sa ju att han skulle komma innan... Skönt för dig att det blir av snart!!!

Jag har BF enligt sista mens den 12 enligt UL den 28:de för den som undrade...så den 28 *suck*

Känner ett sånt tryck i magen och har gjort sen jag badade i fm...Jobbigt.
    OJ nu startar nog alla "sega" bebisar.

Åååå önskar att det var min tur också,även om det är låååång tid kvar....
    Funderar på att ta ett varmt bad igen och se om trycket släpper....Han börkar rundo där nere också så det är inte så speciellt skööönt om jag säger så...
    nej gumma, det har jag visst missat helt, hahaha jaa pressa, min mutta känner sig misshandlad....
    för er som inte gjort hinnsvepning kan jag säja att det känns, vilket får mig å tro att dom lurat mig de andra 2 gng....haha jag har bf imon, så då lär jag få pressa av bara sjutton....men jag har värkar aså..
  • Bubbis10
    Lillabambi
    hinnsvepining är när dom trycker upp fingret i livmodertappen å drar runt, för att få hinnor att släppa taget, å det provocerar igång fl på vissa. hon drog i den å svepte med fingret inuti, å AJ säjer jag bara...
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-17 19:47:57 följande:
    Aaaaa fy fan!!! Det trycker på!!! Vet inte riktigt vad det är om det är det som menas med att bebisen trycker på men nu börjar det komma värkar också.....Piss ont! Lite som att jag måste på toa och känslan av att magen är tom....ONT!!!!!!!!!!!!
    Låter exakt som om bebis fixerar sig :)
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-17 19:08:51 följande:
    Ellerhur..tänker också på nu hur mycket jag gått upp i vikt (speciellt de senaste veckorna!) och jag är trång i förväg så vill inte krysta ut en stor bebis...!! =(

Pregga: ÄNTLIGEN något för dig att se fram emot!! Senast fredag låter helt underbart....
    Just det att du är trång i förväg, det är ju jag med, Därav att jag vill bli igångsatt innan han blir FÖR stor, haha väger ju redan ca 3700 g....
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-08-17 19:50:40 följande:
    Just det att du är trång i förväg, det är ju jag med, Därav att jag vill bli igångsatt innan han blir FÖR stor, haha väger ju redan ca 3700 g....
    Å jag har gått till v 41 i övermorrn....annars så vill jag helst INTE bli igångsatt, men risken för ks ökar annars då jag e så liten.
    Perssonlund skrev 2010-08-17 19:49:23 följande:
    Kan fan börjar gråta!!! Förlåt att jag inte svarar er men jag ska kast mig ner i ett bad....
    men lilla gumman då.....kramar om
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-17 19:54:30 följande:
    men fy ajajaja Skrikandes
    japp det kändes :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10