Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-08-19 20:38:03 följande:
    tror dem vilar rättså mycket såhär i slutet faktiskt, detta är ju deras tid att lägga på sig fett då kan dem ju inte hålla på att förbränna det genom att sparka hela dagen lång :P
    men du ska ju känna bebisen varje dag iallafall, ta upp det med din barnmorska om du är orolig, eller förlossningen så kan du få komma in och kolla, antingen med ctg eller med ultraljud, eller kanske båda.

mensvärk, värk neråt benen? hmmm, hoppas på att det är på gång =)
    Ja jag hoppas att de är nått på g  :) :)
    jag håller tummarna för att du blir igångsatt i morgon :) :){#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-08-19 21:09:06 följande:
    Heeeeej!!!!!!!!!

Jag har nyheter! Hon fick sin Dominic och han har kolsvart lockigt hår och bruna ögon. Han var 49 lång och vägde 3500. Jag har inga mera detaljer men jag är så lycklig för hennes skull herregud tårarna bara rinner här! Hon lät såååååååååå lycklig!!! Tjejer hon skålar för alla jämt härinne så nu är det våran tur att höja glaset för henne! Skål SKÅÅÅÅÅL!!
    Skååååål för Pregga Skål
    Du får hälsa och gratta så mycket :)
  • lillabambi

nej nu ska jag logga ur här o hoppas på lite värkar, har ont i nederdelen av ryggen o ner på skinkorna o låren så bara hoppas det tar fart snart :)  vill ha min bacon <3

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-08-19 21:47:58 följande:
    lycka till! som sagt en stor del av min slempropp gick nyss (med lite blod i) och har också ont i låren närmast blygdläpparna...Jag trodde det berodde på att jag skurat badkaret idag, fast kanske är det på G iallafall? jaja, jag ska göra som du, gå och lägga mig och hoppas på värkar :)

lycka till tjejen!
    Åh spännande här syns inte en slempropp till... Märker man alltid den?
    Lycka till nu och hoppas du får presssssssa snart Skrattande
    Malinski79 skrev 2010-08-19 21:48:19 följande:
    Hoppas det börjar nu!!!!!! {#emotions_dlg.flower} Men du vet att du LOVAT att inte överge mig här när jag sitter hrä ensam snart om att inte fått
    Du blir aldrig övergiven o det vet du.. Jag håller vad jag lovar ;)
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-08-19 21:57:27 följande:
    Måste ladda batterierna inför natten! Alexis är ju vaken på nätterna för mig men jag har nämnligen ammat fel så förhoppningsvis är det mitt fel att hon har haft ont och ¨då kanske så har hon inte kolik. Nu har jag lärt mig hur man ska göra Skrattande Det innebär att jag måste ha gjort fel med Michelle också fast där hade jag inga problem...

Mandy: hoppas det drar igång på riktigt nu!

Ladda batterierna du vännen och pussa lite på söt tjejen från mig {#emotions_dlg.flower}kramar
  • lillabambi

Grattis familjen mu :) :){#emotions_dlg.flower}

Här värkar inte nått vara igång eller på g mår bara konstigt yr, svettas illamående och oerhört trött...

• lillabambi
    lullelulle skrev 2010-08-20 16:01:54 följande:
    tapp-fråga!

Har bf idag! Var hos bm och min tapp är nu helt mjuk men inte öppen ngt. Hon försökte verkligen komma åt att göra hinnsvepning men det gick inte. Huvudet är fixerat men inte helt nedsjunket ännu...hon vågade inte säga när bebben skulle komma, allt från inatt till om tio dagar.
    Tänkte bara höra om ni har ngn erfarenhet...?
    Familjen Mu- Grattis! Låter ju lovande, var du inte heller öppen eller vad menar läkaren med inte mogen?
    Min är mogen nästan utplånad och mjuk och är precis så man får in ett finger vet inte riktigt hur lång tid detta ska ta :)
  • lillabambi

hej tjejerna:)
    här händer inte mycket har fortfarande förbannat ont i mina revben och ett grymt tryck neråt men inge värkar som vill visa sig. Vill ha min bebis nu :)

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-08-20 21:34:43 följande:
    känner precis likadant. har molande värk och haft det hela dagen, läkaren var och kände på tappen och hon var så långt inne att hon kände bebisens huvud så det är väl därför det värker kanske. men trodde det skulle gå bort efter panodilen men icke. det värker mer nu och strålar ner i benen när jag går, och ryggont har jag också fått. men inga värkar här heller :(

jag vill också ha min bebis NUUUUUUUUUUUUUU! hehe
    håller tummarna för oss ;)
    ja snart måste de väl allt vara våran tur :) :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10