• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag pratade med Pregga nyss i telefon och la på för att ringa till mammas kille då han hade ringt mig. Hur som helst jag sa som jag sa till Pregga så hade jag planerat att sova en stund då jag är helt slut efter att ha varit på stan i många timmar (2 haha). Mammas kille sa att han kommer över med detsamma för att jag ska sy upp ett par brallor åt honom som jag har lovat och han ska ha de ikväll... suck! Så blev det med min vila och jag som verkligen behöver den nu!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    puchelina88 skrev 2010-04-17 18:08:13 följande:
    hejsan nya bilder :)kolla
    Är inne på fl en snabbis...

Såg dina nya bilder, det går framåt! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Hello brudar!

Jag hade besök tidigare och sen gick jag och sambon till affären för att testa en av de nya glassarna de släppt, då vi var där ringde mammas kille och ville att vi skulle komma förbi och suck NU kom jag hem därifrån! Jag orkar orkar inte vänta på sambon då han kan bli kvar lääääänge. Jag är dödstrött....

• carohl
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:38:33 följande:
    Tjena.. Så nattugglan själv tittar in.... GUD VA KULLLLLLLLLLLL. Hur e d?
    Hahaha... det är bra {#lang_emotions_laughing} Eller lite grinig då jag tänker att bebis kanske blir rökskadad då mammas killes hem stinker rök så mitt hår tex luktar askkopp nu. Jag vet att det inte är någon fara då han inte rökte framför mig men ändå röken går som i dvala därinne... suck....
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:38:33 följande:
    Tjena.. Så nattugglan själv tittar in.... GUD VA KULLLLLLLLLLLL. Hur e d?
    Hur är det själv? Haha Knyzzel jag fattar inte att du orkar vara vaken jämt så sent. {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-17 23:48:18 följande:
    ja rök lukten asså, inte knyzzel...hahaahhaahhar beställt ett välkomstpaket fr go boken iallafall :) samt baby boxen :) såg dock att man va tvungen att ha skrivare vilket jag inte har så jag mailade dom, får la se vad dom säjer....
    Hahaha jag förstod det {#lang_emotions_tongue_out} Alltså att det var om röken haha och inte Knyzzel...

Vad trevligt att du har beställt lite grejer hihi...
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:49:52 följande:
    D orkar jag inte heller, men jag lixom fastnar här inne eftersom min gubben fastnar i luren å här e trevligare sällskap då. Jo, d e bara bra. har varit lite låg idag å känt ig väldigt ensamma å tom. Ville bar gråta, men dottern blir ju bara mer ledsen då, så d fick jag hoppa över.
    Usch man hatr såna dagar ibland. Jag har haft två såna dagar under graviditeten då jag har gått in på toa en kvart och gråtit lite... Ibland är det så iaf då man är gravid iaf har jag märkt, inte annars.
    Jag tror att det handlar om att man är egentligen så utmattad och full av hormoner helt enkelt. Men gumman när du skriver här sprider du alltid ljus omkring dig {#lang_emotions_sunny}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:55:09 följande:
    Men jag luktar lite bränt ibland när jag tänker till ORDENTLIGT... e ju blondin på RIKTIGT hahahahahaha
    Hahahahaha jag garvar ihjäl, snacka om självdistans! Vad rolig du är, jag älskar när folk kan driva om sig själva...
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-17 23:55:09 följande:
    meh, varför ledsen gumman då? hahaah va bra ;) mjo det e kul faktiskt....kliar i fingrarna att beställa mer...blir gaaalen....hahahhahaha
    Wehoo jag har också ett paket att hämta ut, det kom häromdan men jag har bara inte haft tid/ork att hämta ut det. Det är flaskvärmaren och gardiner till lillan så det ska bli roligt att hämta ut imorgon {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-18 00:00:04 följande:
    hahahaha du e skitrolig asså...å som carohl säjer så sprider du ljus å glädje runt dig....vad det gäller att gråta så brukar jag inte göra det, fram tills jag blev gravid...då snackar vi niagrafallen här emellanåt, fråga carohl.....hahahahah stackarn har fått trösta mig i luren, gu va jobbig jag säkert e....haha hua..
    Jag brukar inte heller grina annars men som sagt när man är grav så gör man det tydligen men som jag sa tror jag att det är en kombination av hormoner och trötthet.
    Och nä gumman jag finns för dig som du finns för mig.
    KRAAAAM
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10