Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag förlorar aptiten lite när det blir så varmt. Märker inte att jag är hungrig förrän man börjar äta. Skönt att få sitta i vårsolen lite. Fast jag klarar det inte. Sitter hellre i skuggan.
Jag förlorar aptiten lite när det blir så varmt. Märker inte att jag är hungrig förrän man börjar äta. Skönt att få sitta i vårsolen lite. Fast jag klarar det inte. Sitter hellre i skuggan.
Jag har med facebook. Det är bara att inboxa så lägger jag till er!
Grattis till riktig spark Sweetlilly.
Jag tycker min lilla börjar lugna ner sig lite med. Förra veckan var det en himla fart. Nu är den mycket lugnare. Men jag känner den fortfarande.
Tänkte skaffa en bok som heter "Innan du föder" av Anna Wilsby. Nån som läst den?
Nej förstoppning är inte kul alls. Glöm inte dricka massa vatten med. Äter man fibrer måste det kompleteras med vatten annars kan det bli ännu mer stopp.
Ja jag har börjat tänka lite på förlossningen. Ska man hinna öva in profylaxandning så måste man ju börja så smått. Tänke läsa den där boken jag skrev om innan. Hoppas nu bara det blir en vaginal förlossning för min del, att moderkakan åker med upp när livmodern växer.
Vi har inte tid för det förräns i v 32. Det är bara att vänta och så länge förbereda sig för en vaginal förlossning, som det antagligen blir.
elinnnn: Ja det är ju inte äns säkert att den sitter för just nu heller. Hon kunde inte riktigt se. Ja det är nog för att ge den tid att flytta på sig. Om hon inte ser nåt då får de väl göra ett vaginalt UL för då ser de tydligen bättre.
Pregga: Jag tog faktiskt illa vid mig nu av det du skrev. Jag förstår att du inte menar nåt illa men om jag vill förbereda mig inför min förlossning kan jag väl få göra det? Det är ju olika för alla och jag vet många som haft stor nytta av att övat på andningen innan förlossningen. Och kanske framförallt samspelet mellan mannen och kvinnan. Jag vill förbereda mig och blir ledsen när du säger att det kan kan glömma och att det inte är nån idé.
Så klart hjärtligt välkommen tillbaka!
Mår du bra?
Det tror jag med :) Det är väl därför det finns så många olika metoder? Haha