puchelina88 skrev 2010-03-16 14:10:31 följande:
hehe jo ja har oxå en rand på magen den går till naveln lite under;)hmm har haft lite små ont lr tränsingsvärk på högersidan men min moderkaka är ju där så kanske är den??någon mera så får ont när ni typ reser er i från soffan lr sängen?
hahaha småont? när jag vrider mig i sängen, hoster eller ska resa på mig så får jag ibland fruktansvärt ont i ligamenten, hm....varför blit det grått??
elinnnnn skrev 2010-03-16 14:21:16 följande:Kanske växtvärk från livmodern, kanske bebis som sparkar just på det stället?Jag har inte fått ont på länge nu när jag reser mig... Jag fick dock det rättså ofta för 2 månader sen ungefär.
Hey gumman! såg att du vart aktiv i den andre tråden, å sa mkt bra saker. Dom jag instämmer helt med, å att man ska behöva vara övertydlig med ngt som bör vara en självklarhet-sjukt ju!
Grattis till ny vecka :)
Jag har ju en rand som än sålänge sträcker sig till naveln, med lillan gick den hela vägen upp mellan brösten. haha jag trodde alla fick det....*skratt*
tror jag har känt min lille nu igen, å i min mvc bok jag fått så står det att bebis växer fr v 20-24= 14 cm å det e ju rätt mkt ..hihihi
har heller inga bristningar än sålänge...*hoppas* på att slippa men det gör mig inte heller ngt, vet ju vad jag får :) Jo jag mår ju bra å jag fick inte ont så det var nog ingen fara men jag ska ta upp det på fre ändå..
Angel20 skrev 2010-03-16 16:18:39 följande:
den enda rand som syns till på min mage e raggarsträngen... sikken jädra hårväxt jag fått!! d e bara brylkrämen å jeansvästen som fattas annars kan jag kalla mig riktig raggare!!
haha låter....*host* ...öh...sexigt? hahaahahahahaha