Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

kan ju tillägga att dörren var exakt bakom mig å det small rejält, jag såg ju inte att hon tänkte göra det heller...jäkla skitunge....ååååå va arg jag e..

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 18:00:35 följande:
    Hmmm ungar e inte alltid roliga :)Har en son här hemma som går igenom en riktig trots period. Tror att han ska få sin vilja fram och att alla ska lyssna på han. Ju mer man skriker desto mer lyssnar folk tror han. Men ska nog få ordning på han tillslut :P
    haha ok, hur gammal e han?
    men min dotter e 11 år å vissa dagar så KRÄVER hon 110% uppmärksamhet!! jag tappar mkt lätt koncentrationen om ngn stör mig när jag skriver...å jag bad henne vänta flera gng...till slut så höjde jag rösten, å ungen smäller igen dörren så det small rejält!!! å nu ska hon lägga sig tidigt å glömma både godis å annat mys som va planerat!!!
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 18:07:17 följande:
    Ja det gäller ju faktiskt att stampa ner foten o visa vart gränsen går. Duktig du är :)Min son är 3,5 år så är väl mycket han sliter med känslomässigt med
    haha ok, ja då vet du lite vad jag pratar om....men du....ett så högt ljud å att jag hoppade en halvmeter då jag inte var beredd , kan det påverka barnet?
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-17 18:22:18 följande:
    Man blir ju avis på er som gjort ert RUL.Själv får jag glatt vänta en vecka till...och det är låååång väntan för mig som sågärna vill se mini nu och får reda på vad som gömmer sig där denna gången  
    Meh?? väntade inte du en tös??
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-17 18:22:18 följande:
    Man blir ju avis på er som gjort ert RUL.Själv får jag glatt vänta en vecka till...och det är låååång väntan för mig som sågärna vill se mini nu och får reda på vad som gömmer sig där denna gången  
    eller blandar jag ihop dig nu?? hahaha
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 19:00:53 följande:
    nej det kan det inte göra...  Var inte orolig! Bäsen ligger i tryggt förvar i magen
    jo jag tänkte mer på rädslan som kom så fort....
    asså du vet samma sak som om ngn smyger upp bakom dig...å BÖ, typ så....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 19:35:06 följande:
    Jo jag förstår men det är ingen fara :)
    haha tusen tack gumman....satt just i tel...gissa med vem..?
    hahahaahahahhaahhaha
  • Bubbis10

Jag har asså världens goaste vänner, jag e så lycklig för dessa {#lang_emotions_heart}
    Min väninna Madde ex....kom till mig för ett litet tag sen å det va snöstorm ute..jag va skittrött, å vad säjer hon? Gumman skriv en matlista så går jag å handlar åt dig....hon tog min dramaten å kilade iväg..släpade hem den till mig full med mat...genom detta ruskväder...
    Hon lyssnar, ger stöd å tröstar.....kommer förbi ibland å tycker att en gravid kvinna ska tas om hand, hihi å lagar supergod mat här.

Idag kom hon hit med sin kärlek å gav mig en helt ny sängstomme, pga hon köpt en som inte passade måtten hon trott sig vilja ha-jag FICK den.
    jag blev superglad för den går HELT i min stil :)

Sen vagnen fick jag köpa med allt till av min andra väninna maja för 600 kr inkl ALLT!

Carohl, en ganska så ny vän men gu såå go hon e asså....hahaha
    som hon e tålmodig med mig emellanåt, en {#lang_emotions_flower} till henne för det.

Jag som alltid kännt att jag inte har ngn fam utöver min egen som består av mig å min dotter, jag hade fel...
    Vi är rätt så många i min fam trots allt...å Madde e en av dom :)

Nu var jag inget vidare konsenkvent med min dotter idag...har pratat med henne å hon har bett om ursäckt, å NU hörde jag glassbilen....haha jag ropade-natta GLASSBILEN, SPRING...ungen ut i hallen med en jäkla fart, var e pengarna? hahahah
    paniken i hennes stora blå var ett faktum...kan inte MISSA glassbilen....*asg*

• Bubbis10

hahahahaha jag kikar ut genom fönstret å ser ungen med ett jätteleende å viftar i högsta hugg med ett glasspaket...hahahahaa

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 20:13:49 följande:
    nej vem :??? hahaha :)
    Specialförlossningen på sahlgrenska, *asg* jag kunde vara helt lugn sa hon. Men det stämde det som jag trodde, att bebis känner vad jag känner....men då det gick över så fort så va det ingen fara.....dom tror la snart att jag har en man som misshandlar mig å därav min oro...jo jag ringde såklart mina vänner på sjukvårdsupplysningen med =) i vanlig ordning....
    hahahahaha ja jag SKA skriva en lista med frågor som jag ska ta med tyill mvc på fre. asså hade man inte vart med om det man har så hade man ju INTE vart så orolig...MEN jag tycker ändå att jag blivit betydligt lugnare...vissa dagar kan gå, flera i rad å jag e inte det minsta orolig-Framsteg =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10