Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon vännerna!

Tjohoooo FREDAG!

BF 100817
  • den kära leken

Haha, du berör på många olika sätt vännen! Som sagt jag är gärna vän med dig men skulle inte vilja vara din ovän ;)

Pregga skrev 2010-02-26 07:47:12 följande:
    Godmorgon gumman=) haha jag hinner inte mer än logga in så ser jag att jag e anmäld för ett inlägg i den andra tråden som e gammalt...jisses, folk har ju inget annat att göra verkar det som, sitter å letar reda på veckor gamla inlägg för att anmäla...får se det som om ngn verkeligen lägger ner tid på mig ;)
    BF 100817
  • den kära leken

Ja du har verkligen varit superduktig. Själv ska jag va ledig hela helgen.

carohl skrev 2010-02-26 08:33:08 följande:
    God morgon vännen! Äntligen fredag! jag ska njuta av denna dag då jag jobbar heeeela helgen annars. Jag har jobbat som en gnu denna vecka känns det som, suck....
    BF 100817
  • den kära leken

Ja vi ska åka till Göteborg och träffa lite kompisar. Annars så blir det väl mest att försöka göra klart i badrummet som vi håller på att renovera. Det verkar aldrig vilja bli klart bara.

carohl skrev 2010-02-26 09:04:25 följande:
    Tack, igår tog det ut sin rätt. Jag var extremt trött. Vad skönt  Ska du/ni hitta på nå speciellt i helgen?
    BF 100817
  • den kära leken

Vad tråkigt att ni bråka men ni verkar ju ändå lösa det eller? För att inte atla om bråket med fritids/skolan. Vad trött man blir. Varför kan inte folk bara vara ärliga och prata med den det berör?

Hoppas att allt löser sig för er!

the jeryds skrev 2010-02-26 13:36:48 följande:
    hej allesammans, här hemma är det fullt upp. Bråkar med skolan där det verkar gå snack bakom min rygg om mina barn, så det blev ett långt samtal till rektorn igår, och det är inte slut än. Sen vände sig jag o Mannen emot varann också så här har det vart fullt med diskussioner i tre dar nu, känner mig arg sårbar o ensam just nu. Han påstår nu att han ska skärpa sig o va lite mer ödmjuk men det är tyvärr  inte första ggn det löftet flyger ur mun på den. Jobbigt att ha ett handikapp som inte syns utåt och behöva slåss för sina rättigheter eller förståelse i vissa sammanhang! En sak ute som jag sa, men när man ska behöva försövara sig hemma med!! Nää fy, så igår vart ingen bra dag o jag var mest upprörd och låg med en stenhård mage med grin i halsen. Idag känns allt bättre. men jag har ställt in frittids för mina barn nu, tills utredningen är färdig med vem som säger vad eftersom alla skyller ifrån sig, och jag känner inte att det känns okej att lämna mina barn hos människor jag inte litar på. Så nu har jag fått ställa in mitt program med sjukgymnastik o samtalen oså tills vidare. Hoppas allt löser sig på bästa sätt. nu är jag bara övergiven och stressad känner jag. Packade hans vecka och sa att han fick bo i sitt place över helgen o tänka på hur han vill ha det hemma, och vem han vill vara som partner och pappa. och främst som stöd i graviditeten han själv har önskat så mycket.
    BF 100817
  • den kära leken

Själva bråkar vi med en del. Jag står inte äns ut med min egen kroppsdoft just nu och änn mindre med nån annas så det blir ingen samvaro alls. Jag saknar det så jag håller på att dö. Vill bara kyssas och ligga nära och gosa in näsan i halsen men mår så illa av doften av hud. Han känner sig oälskad. Detta resulterar i att jag ligger med handen om honom vänd bort från honom. Skitknepigt. Hoppas det går över snart.

BF 100817
  • den kära leken

Hej och välkommen! Fick som tur var en kasse kläder av syrran annars hade jag också behövt panikhandla

Line80 skrev 2010-02-26 13:39:15 följande:
    hej får jag oxå sälla mej till gänget? tredje barnet på väg i augusti, RUL 1 april då får vi veta datum. Är i v.15 nu å fick panik shoppa nya byxor igår efter jobbet. Magen bara poffade fram!
    BF 100817
  • den kära leken

Det kanske låter roligt men det är det inte. Men värre än kroppsdoft är parfym. Fy vad dåligt det får mig att må.

Hoppas migränen är bättre idag!

Pregga skrev 2010-02-26 17:56:43 följande:
    hahaha förlåt gumman men detta lät lite kul även om det såklart inte är det....tål inte kroppslukt...hahaha hoppas det går över snart =)
    BF 100817
  • den kära leken

Det där känns som nåt min man skulle kunna säga. Fylld med kärlek då. Han skulle även kunna säga kalva =)

PappaNilsson skrev 2010-03-01 00:18:54 följande:
    Längtar till augusti när frun ska värpa :)
    BF 100817
  • den kära leken

Det är lugnt. Jag är inte den som tar illa vid mig så lätt.

Bra att det är bättre med hövvet!

Pregga skrev 2010-03-01 07:47:30 följande:
    Naaw flåt gumman, jag menade inte att vara elak, men det lät lite kul bara...sorry, inget illa ment..jotack min migrän e borta idag, tack för omtanken. Loggar in här å får mig ett asg..här kallas vi för hönor som ska kalva, eller hanar....jisses..... döööör av skratt...
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10