Vi fortsätter, Bf aug 10
God morgon vännerna!
Tjohoooo FREDAG!
God morgon vännerna!
Tjohoooo FREDAG!
Haha, du berör på många olika sätt vännen! Som sagt jag är gärna vän med dig men skulle inte vilja vara din ovän ;)
Ja du har verkligen varit superduktig. Själv ska jag va ledig hela helgen.
Ja vi ska åka till Göteborg och träffa lite kompisar. Annars så blir det väl mest att försöka göra klart i badrummet som vi håller på att renovera. Det verkar aldrig vilja bli klart bara.
Vad tråkigt att ni bråka men ni verkar ju ändå lösa det eller? För att inte atla om bråket med fritids/skolan. Vad trött man blir. Varför kan inte folk bara vara ärliga och prata med den det berör?
Hoppas att allt löser sig för er!
Själva bråkar vi med en del. Jag står inte äns ut med min egen kroppsdoft just nu och änn mindre med nån annas så det blir ingen samvaro alls. Jag saknar det så jag håller på att dö. Vill bara kyssas och ligga nära och gosa in näsan i halsen men mår så illa av doften av hud. Han känner sig oälskad. Detta resulterar i att jag ligger med handen om honom vänd bort från honom. Skitknepigt. Hoppas det går över snart.
Hej och välkommen! Fick som tur var en kasse kläder av syrran annars hade jag också behövt panikhandla
Det kanske låter roligt men det är det inte. Men värre än kroppsdoft är parfym. Fy vad dåligt det får mig att må.
Hoppas migränen är bättre idag!
Det där känns som nåt min man skulle kunna säga. Fylld med kärlek då. Han skulle även kunna säga kalva =)
Det är lugnt. Jag är inte den som tar illa vid mig så lätt.
Bra att det är bättre med hövvet!