Vi fortsätter, Bf aug 10
Vattenmelon är ju super för att få i sig vätska. Så de har börjat dyka upp i affären igen nu då. Gött. Jag ska köpa en med.
Vattenmelon är ju super för att få i sig vätska. Så de har börjat dyka upp i affären igen nu då. Gött. Jag ska köpa en med.
Lysmaksen: Jag får också sköta alla papper och ringa alla samtal. Alla, även beställa tandläkartid till mannen. Vi får inte så många räkningar och de vi får kommer elektroniskt. Nån gång får vi på papper och lägger jag dem i en låda när de är betalda. Andra "viktiga" papper ligger i en annan låda som rensas ibland när den börjar bli full. Vissa papper hamnar efetr rensning i pärmen.
Sweetlilly: Hur går det? Är de färdiga nu?
Det är inte alltid man förstår varför det måste vara så krångligt men då hoppas vi på måndag då!
Det är fint med långt hår! Jag har också ner till rumpan och trivs väldigt bra med det. Har klippt av det till öronen 2 ggr och gör inte om det mer nu. Har två rejäla tofsar hemma om man skulle behöva göra en peruk nån gång.
Ja det blir en väldig skillnad. Men nu gör jag inte om det nåt mer. Tar bara topparna (10 cm) nån gång ibland. Mitt växer som ogräs. Jag har det för det mesta uppsatt dock. Björnar är ju supersöta :)
God morgon!
Babybox.se Där kan du beställa tetta!
Malinski: Vad roligt att allt gick bra för din vän.
Men gud vad spännande! Tänk om du får datum idag :) Vi har 10 veckor kavr innan vi får veta om det blir KS eller om vi får chans att försöka föda vaginalt. Känns som en evighet.
Då har vi tid för UL så de kan se om moderkakan följt med upp när livmodern vuxit eller om den sitter kvar vid livmoderns öppning och då eventuellt för öppningen så att bäbisen inta kommer ut. Det är lite jobbigt att behöva vänta så länge på besked men vi förbereder oss för en vaginal förlossning åsså blir det KS så blir det så.
Hoppas det blir ett bra möte.
Nej det är aldrig roligt att vänta. Speciellt inte nu när man väntar på något så underbart! Jag är så förväntansfull! Kan knappt koncentrera mig på nåt annat.