Fröken Catrin skrev 2011-04-06 10:59:22 följande:
Hej på er tjejer!
Längesen jag kikade in, men nu har jag läst ikapp.
Synd att det blivit såhär! Trist att det ska bli ett jädra hallå i var och varannan tråd. Typiskt FL, ärligt talat. :(
Jag kan tycka att det var fel att ta en diskussion om någon utan att den personen var med och skrev, även om hon kunde läsa det i efterhand. Men alla gör som dom vill, och jag önskar Kitty all lycka! Ett barn är ändå ett barn oavsett.
Hoppas även att kära Bubbis10 kommer tillbaka!
Hoppas allt är bra med er!
Här är det finfint förutom lite mer ledsamheter på kvällarna. Pratade med BVC och läst lite och det kan bero på separationsfasen. Blir bättre och bättre, så nu hoppas jag att det snart är över!
För övrigt så kryper hon i rasande fart, står och går runt möbler. Glömmer bort sig ibland och står utan att hålla i sig. Sitter helt utan stöd långa stunder :) Äter bara mat, "ammar" på morgonen. Mest för min egen del, tror jag. Men snart är det nog slut på det också. :(
Pratar en massa och har hittat dom där höga tonerna igen. Haha, ibland låter det som hon skäller på oss.
Säger mamma, pappa, "ovva" = vovve, "ba" = bollen, tacktack, där och titta :) Vi övertolkar säkert det hon säger. Haha.
Helt underbart att se henne utvecklas! Man blir stolt för minsta lilla! :)
puchelina88 - Våran lilla tjej fick också mollipect för sin hemska hosta. :( Det hjälpte oss iaf! Hostade så hon nästan kräktes och torrt. Men efter hostmedicinen så fick hon lite slem med så då blev det lättare att hosta. Utan medicinen så grät hon varje gång hon hostade. :-/ Hoppas din lille blir bättre! :)
Förresten, våran Nellie är född den 1:a augusti så det skiljer inte många dagar på våra små! Din kille blir väl 8 månader idag? :)
Stor kram på er!
Helt rätt i dag kl 13.18 blir han 8 månader;)
han har hosta fortfarande,han gillar inte när han ska få medecinen;)¨hoppas allt är bra?!