Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Min prins är sjuk:(
    snorig och hostar tycker såååå synd om honom!!

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • puchelina88

I dag ringer vårdencentralen upp mig kl 8.15 tror ni man får någon tid??!!
    haha hatar sjukvården dom tar inte en på allvar!!
    viktor har en sån otäck hosta han hostar så han kräks och snorig,va på apoteket i helgen men fanns igen hostmedecin till barn under 1 år!!

• puchelina88

fick tid kl 11;) hon ja prata med sa att eftersom han är bara snart 8 månader så är de bra att en doktor kollar på honom,men hade han vart äldre så hade vi inte fårr någon tid!!!! hoppas vi får hostmedecin så han kan sova lite!! skriver här sen hur de gick!! hur mår ni???och era bebisar!!??

• puchelina88
    elinnnnn skrev 2011-04-04 09:09:00 följande:
    Lillan har börjat försöka dra sig upp till stående genom att hålla i bordet. Än så länge har hon inte lyckats men det dröjer nog inte länge. Hoppas bara hon slipper slå sig en massa gånger innan hon lärt sig ;)
    Snart kryper hon nog också, hon är på god väg hon tränar varje tillfälle hon får att ta sig fram.
    Lilla gullegryn
    hehe samma här ser så roligt ut när dom försöker att resa på sig;)
    men dom är ju allt man har oxå allt som är aja baja är roligt att röra så nu säger ja inget när han rör nått han inte får någon som har tips på hur man ska göra???
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2011-04-04 15:08:25 följande:
    hur gick ddet?
    fick hostmedecin till honom bara att avakta och se!!
  • puchelina88
    lillabambi skrev 2011-04-04 21:49:45 följande:
    hoppas han blir bättre av den :)
    i natt va de jobbigt här hemma han host ahela natten,hosta så han kräktes:(
  • puchelina88
    Fröken Catrin skrev 2011-04-06 10:59:22 följande:
    Hej på er tjejer!
    Längesen jag kikade in, men nu har jag läst ikapp.
    Synd att det blivit såhär! Trist att det ska bli ett jädra hallå i var och varannan tråd. Typiskt FL, ärligt talat. :(
    Jag kan tycka att det var fel att ta en diskussion om någon utan att den personen var med och skrev, även om hon kunde läsa det i efterhand. Men alla gör som dom vill, och jag önskar Kitty all lycka! Ett barn är ändå ett barn oavsett.
    Hoppas även att kära Bubbis10 kommer tillbaka!

Hoppas allt är bra med er!
    Här är det finfint förutom lite mer ledsamheter på kvällarna. Pratade med BVC och läst lite och det kan bero på separationsfasen. Blir bättre och bättre, så nu hoppas jag att det snart är över!
    För övrigt så kryper hon i rasande fart, står och går runt möbler. Glömmer bort sig ibland och står utan att hålla i sig. Sitter helt utan stöd långa stunder :) Äter bara mat, "ammar" på morgonen. Mest för min egen del, tror jag. Men snart är det nog slut på det också. :(
    Pratar en massa och har hittat dom där höga tonerna igen. Haha, ibland låter det som hon skäller på oss.
    Säger mamma, pappa, "ovva" = vovve, "ba" = bollen, tacktack, där och titta :) Vi övertolkar säkert det hon säger. Haha.
    Helt underbart att se henne utvecklas! Man blir stolt för minsta lilla! :)

puchelina88 - Våran lilla tjej fick också mollipect för sin hemska hosta. :( Det hjälpte oss iaf! Hostade så hon nästan kräktes och torrt. Men efter hostmedicinen så fick hon lite slem med så då blev det lättare att hosta. Utan medicinen så grät hon varje gång hon hostade. :-/ Hoppas din lille blir bättre! :)
    Förresten, våran Nellie är född den 1:a augusti så det skiljer inte många dagar på våra små! Din kille blir väl 8 månader idag? :)

Stor kram på er!
    Helt rätt i dag kl 13.18 blir han 8 månader;)
    han har hosta fortfarande,han gillar inte när han ska få medecinen;)¨hoppas allt är bra?!
  • puchelina88
    Fröken Catrin skrev 2011-04-06 11:25:50 följande:
    Lätt och komma ihåg när min lilla är född 5 dagar tidigare ;) Grattis till honom :D
    Usch då, här är det lite hosta någon enstaka gång men annars lugnt :)
    Allt är finfint :) Hon vaknade nyss med ett strålande humör, så nu blir det en tur till grannen på lite fika :)
    Allt bra själv?

Kramkram
    jodå här är de bra!
    Viktor vakna nyss oxå,så nu sitter han i sin gåstol och busar!
  • puchelina88

Hej alla!
    måste få fråga er hur ni har det med eran mens??
    sist så va den 17 dagar i mellan nu är ja på dag 30 blir tokig på detta;)

• puchelina88
    Oväntad skrev 2011-04-20 23:16:14 följande:
    Min lyser i sin frånvaro än så länge.. Och det får den gärna göra länge till Tungan ute
    haha ja men ja har ju fått min efter förlossningen men denna månad har ja inte fått den en!
    ska ju gifta mig den 27 maj vill ju inte ha den då:(
    men men...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10