Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-13 18:20:44 följande:

har redan skapat tråden, haha

jotack,lilleman e i sitt esse så jag mår prima å ska på nytt Tul imon, ååh va kul :)

själv då?

Jag såg d sen hahahaha, men nu harjag lagt den i mina favoriter i alla fall.

Okej vad spännande. Själv så har man inte fått UL som gör i vecka 32, lite trist, men  jag fick mitt snitt å d e d som räknas.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-13 23:43:09 följande:
    Vill ju helst att prinsen väntar ett par veckor till asså....
    Jo d förstår jag. Just nu håller jag på att packa väska. äntligen så har m,an ju fått tummarna ur baken......hahahaha

Ska du se den nya serien på TV i morron - Livet på BB? Börjar kl 9 på 5:an tror jag att d va. Jag hinner se 2 avsnitt in jag ska dit själv hahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-13 23:53:11 följande:
    hihi ja jag vill ju att han ska bli helt "klar" typ...ja du förstår så jag får ta med han hem..hihi så jag kan snusa på han dygnet runt, hahaha
    mm, funderar på att packa en väska utifall att, men ska se vad läkaren säjer imon,
    hade inte en aning om att denna serie skulle börja, 9 på kvällen  antar jag?
    klart att den vill jag se :)
    Ja, den verkade bra. Kommer ju lägligt ju... hahaha sorry att d tog tid att svar. fastnade med en idiot på en annan tråd.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-14 00:17:53 följande:
    hahaha jaså? länka? jag sitter med i en annan tråd om amning, haha
    lillan sa det med, DEN vill jag åxå se ju...haha söt nöten :)
    japp japp om amstaffar å pitbulls... ja du fattar: Skickar i din inbox. Skicka den om ammningen till min, snälla
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-14 00:22:17 följande:
    jaså den om kamphundar? haha den har jag med vart me i då jag sj ägde en sydafrikasnk pitbull innan :) om det nu e samma, japp jag länkar till din inbox..haha
    Reggad eller oreggad?! Att bli upprörd över en så bagatell?!
    Vilket pucko alltså!

Kunde inte låta bli att tycka lite synd om henne... Hon verkade ju helt förtvivlad ju, stackarn.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-14 00:46:32 följande:

Ska ladda upp bilder jag tog på mina svullna sk fötter, hahahaha

Ni som är känsliga, scrolla förbi....
    Ganska likt mina, fast mina tår syns inte så tydligt. hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-14 00:40:18 följande:
    haha jag har svarat på båda :)

vem verkade förtvivlad? hon på amningstråden? hahaha du kan inte ha mer fel, hon skrev att hennes man ska skita i om hon vill amma eller inte, å hon sa själv-äh jag känner bara inte för det, har ingen anl ...vill bara inte....
    å den du länkade han fick sig svar på tal, eller hon..hahahaa
    Nä, jag fattar d inte riktigt heller men nått var där. Tror bara att hon känner sig frustrerad å rädd. Hon har tydligen press på sig oxå från svärmor å sambon å då blir d inte lättare om d då skulle bli fel. Bättre att inte försöka än att misslyckas då kanske.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-14 00:54:26 följande:
    haha snyggt värre, hahah fy sjutton...
    Ja, d sänner å strammar som om man har tvättat sig å skinnet har krymt ett par storlekar. hahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-14 01:00:28 följande:
    mja att tyda av hennes tidigare inlägg så hade hon bestämt sig innan svärmor ens sa ngt. vissa vill ju inte bli bundna till barnet så man kan gå ut å festa å dyl. det var min tolkning av henne.....jaja upp till var å en..
    knyzzel skrev 2010-07-14 00:55:25 följande:
    Ja, d sänner å strammar som om man har tvättat sig å skinnet har krymt ett par storlekar. hahaha
    hahaha jaa exakt,men mina tår brukar vara små...å smala ,hahaha
    Jaha, jag palla de inte läsa hela tråden... För lång lixom.

Ja, d e dem ju inte nu hahahaha
  • knyzzel

Ska bar packa ner napparna i väskan kommer strax.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10