Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Tjoho =P Nu har vi vart och köpt vagnen! Vilken lustig känsla, tänk att Pyret ska ligga i den sen? Och jag har aldrig ens kört en vagn så när jag rullade den fram å tillbaka här på uppfarten kändes det helskumt haha.

Hoppas ni har en bra dag, här är det så grått och kallt.

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

Förutom vagn har vi idag även fått köpt golv till sovrummet Snart snart är vi nog klara, har haft kläderna i kartong sen juli förra året...

Ska äta lite nöttorsk och sötpotatis strax, ska bli såå goott. Har även ätit god glass idag hehe.

Helt otroligt vad jag varit ute och gått i dag i jämförelse med vad jag brukar. Tror envisheten är större än smärtan just nu

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-05-13 20:08:31 följande:
    hej alla fina tjejer! jag har ju kommit hem till sverige nu, ÄNTLIGEN :)helt underbart att få träffa familjen igen, 11 månader sen sist ju :Sresan gick rättså bra, lite läskigt var det allt att flyga särskilt vid lyft och landning. det blir ju sånt tryck, jag trodde ett par ggr att jag skulle föda hahahasom tur var så stannade lillan inne i magen :Dmen nu är jag här i sverige iallafall och har inte så mycket tid att vara inloggad.jag är nu i sjunde månaden, känns ju inte klokt! nyss vart man ju i tredje :) dessutom tredje trimestern och bara 88 dagar kvar tills BF :D så häftigt!
    välkommen
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-13 20:33:39 följande:
    Sweetlilly: det är en underbar känsla att få ha sin vagn hemma som man vet ens bebis ska ligga i :) även om det är en lite märklig känsla som du säger.
    Ja det känns lite overkligt, hehe. Ska fota den och lägga upp en bild imorgon! Jösses..om några månader är man mamma..känns..konstigt. Men kul
  • SweetLilly

God morgon!

Pregga; tycker det är en bedrövlig sits du hamnat i, hoppas du frår ut honom i ditt liv.. Jag tänkte på det att han hotade att skära halsen av dig, det är ju absolut nåt du ska skriva upp och ta med när det gäller vårdnaden, såna hot är ju allvarliga, även om de är tagna ur ett desperat tillstånd.

Vaknade tidigt idag igen.. menmen jag hade tänkt försöka ta mig ner på affären och så kanske in i nån affär och köpa nåt litet till helgen, jag och maken firar ju ettårig bröllopsdag på söndag, så det vore ju skoj att hitta på nåt litet att ge, även om vi inte pratat om det. Vi har bara sagt att vi ska ut och äta..
    Nån kanske har nåt förslag?

• SweetLilly

har förresten lagt ut bild på vagnen nu! Bilden är lite dålig, för vagnen ser fläckig ut, men det ser helt ny ut!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 09:17:05 följande:
    åååh så romantiskt, 1 årig bröllopsdag, här har du en hopplös romantiker...hahahahaha hm, en liten present...kanske ett hals smycke med era naman å datum i? datumet då ni gifte er?eller dig själv naken på sängen med en ros i munnen å busig blick? hahahaha
    Nja, han fick fina bilder på mig för nåt år sedan, tror det var till hans födelsedag Så det får bli nåt annat, och smycken är tyvärr inte han riktigt..
    Men nåt ska jag nog komma på, blir iaf nåt litet kort, trist men iaf nåt
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 09:26:44 följande:
    hahaha ok  men ett kort med ngn gullig text blir jättebra gumman :)
    ja då får iaf jag känna att jag gett nåt, han brukar uppskatta kort och småsaker, så får se, har inte så jättemånga affärer här nere på torget..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 09:29:53 följande:
    jättefin vagn ju :) påminner om min, hihi å vaggan var ju tvärsöt många ++++++ på den asså..din mage ser ju ut lite som min med...ååhh måste ta nya kort nu..hihi
    ja vagnen är super! ser lite fläckig på bilden, men den ser verkligen helt ny ut! Ja och vaggan har ju maken å hans bröder haft när de var små

Magen ja, haha den växer haha. Många säger att den är stor, men det  verkar vara nåt standarduttryck som alla säger, oavsätt  hur stor man är =P
  • SweetLilly

Jag tog mig ner och handlade lite idag, köpte bara ett kort, orkade inte springa i fler affärer. Fick iaf köpt ett par tröjor på rea i strl jättestor som jag kan ha nu när det bli lite varmare. eg borde jag leta byxor, för det är verkligen nåt jag inte har nåt utav, jag hade ju 36/38 förut men nu måste jag ha minst 42/44 eftersom jag svullnat så på rumpan, haha. Så jag har bara 2 par gravidbyxor och ett par leggings, men det duger väl, blir väl sommar snart så man kan gå i nåt stort tält ist

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10