• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-05-25 22:10:06 följande:
    godnatt alla fina!
    Haha jag är chilenare, jag lovar att jag aldrig träffat någon chilenare som tyckt om lakrits... {#lang_emotions_smile}
    Sov så gott gumman!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Lysmasken skrev 2010-05-25 22:26:10 följande:
    Pregga:  gumman tur att det inte var något. Förstår att du blev orolig.Själv har jag haft jätte bråk med min mamma & ena syster så jag bröt med dom. Orkar inte gå in på varför för tillfället men dom är inte värda fem öre för mig längre
    Vad jobbigt det lät {#lang_emotions_frown} Tråkigt att bråka, hoppas det ordnar sig till det bästa...
  • carohl

Herregud vad trött jag blev!!
    Nu tackar jag för mig... God natt!

• carohl

Tetta: håller tummarna för att smärtan släpper snart och att allt blir som vanligt igen. Malten: jag tror att man ska pengarna redan v23 om man ska tro vad som står på deras sida. Detta gäller endast om man anmält konto.

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • carohl

God morgon! Nu är det fredag och kl 9 tar jag helg :). Ikväll ska vi gå och se Joe Labero för att min sambo fyllde år igår och biljetterna var min present till honom. Det ska bli jätteroligt iaf!

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • carohl

Jo jag får också rejäla sammandragningar när jag är pinkis... lite otäckt faktiskt....

• carohl
    Malten skrev 2010-05-29 10:05:39 följande:
    Hej på er! Här svallar hormonerna. Blir arg och ledsen om vartannat, ibland jätteglad. Igår spelade vi spel med några kompisar och jag blev sur typ hela tiden för att de var så sega. och min man får bitska kommentarer av mig mest hela tiden. Får försöka skärpa mig lite, har blivit en riktig bitch :) 
    Haha då är vi två...

Nu ska jag cykla till Maxi för att köpa en tårta, snart kommer det folk hit! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

elinnnnn: känner du också att du "måste" försvara dig för att du vill veta könet? Haha i denna tråd har det varit påhopp så det sjunger om det tycker jag...
    Pregga vet jag inte hoppade på dig då hon tycker som mig, det har vi själv diskuterat flera ggr. Jag tycker att var och en får göra som de vill punkt slut.
    Jag tror dock att du väntar en flicka eftersom de har sagt som de har sagt men känner man sig lite osäker och vill veta ska man göra ett könsul {#lang_emotions_smile}

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-05-29 22:07:21 följande:
    carohl: ja lite så känner jag faktiskt. inte bara för att jag vill veta könet utan även för att jag inte klär pojkar och flickor i likadana kläder. men jag ser inget fel med att en tjej är tjejig och en pojk är pojkig. jag tycker det ska vara så. båda ska vara tuffa och ödmjuka tycker jag fast bara för det behöver dem inte klä sig likadant.jag och min syster är nästan jämngamla och för att kunna hålla reda på vems kläder var vems fick jag alltid ha blått/grönt osv. Jag var verkligen pojkig när jag växte upp det har gjort det svårt för mig att ha klänningar, kjolar osv och att känna mig feminin fastän jag är en tjej. Det vill jag inte att min dotter ska ha. Hon ska kunna klä sig som hon känner sig, tuff, flickig, eller hur det nu må vara. Men jag kommer inte vägra henne att ha klänningar eller rosa kläder. Jag kommer köpa både lekvänliga kläder till henne och klänningar, kjolar och annat.Dock kommer det nog bli tunikor mest nu och framtills innan hon kan gå. Lite jobbigt att krypa med klänningar ;)Och nej, jag tog inte illa upp för vad pregga skrev. Jag tror jag "Känner" henne mer än så, även fast det bara är genom våran grupp :)Och ja, jag TROR också det är en tjej jag väntar, men jag vill bara vara säker :) för även om tidigare ultraljud skulle vara till 99% säkert så känns det bara som 51%  ;)Därför ska jag göra ett på tisdag, sen får det vara nog :D hehe
    Jag är supertjejjig så jag fattar {#lang_emotions_smile} Min sessa som är 9 år på måndag är också super tjejjig även om han samtidigt är lite killig.
    Jag menade inte heller att kritisera dig men det tror jag att du förstår.
    Jag har ärlig talat slutat att känna att jag måste försvara mig ang olika saker.
    Alla är vi olika, så är det helt enkelt.
    Jag tar tex hål i öronen på mina flickor när de är endast några veckor gammal och jag rakar även av de håret. För det tex tänker jag verkligen inte försvara mig, visst jag kan berätta anledningen varför jag gör som jag gör om någon frågar mig men att försvara mig? Nej varför?
    Seriöst jag tycker många ggr att den som kritiserat mig mest gör massor med fel men skitsamma jag lägger inte ner negativ energi på det för att det blir jag bara trött och matt av.
    Hur som helst så tror jag nog att du inte tog mitt inlägg som kritik för det var inte menat så iaf {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-05-30 10:11:49 följande:
    carohl: nä jag tog inte ditt heller som kritik. går liksom inte att få varken ditt eller preggas inlägg som negativ kritik hur man än vrider och vänder på det ;) ;) ;)ja här ska det också tas hål i öronen om det är en flicka. Vet dock inte vart man kan göra det på nyfödda?Jag har för mig att dem sist sa att barnet ska kunna sitta först iallafall så runt 6 månader.Andra ville inte ta hål i öronen om dem inte var minst 6-7 år.Men men det återstår att se :)VI har också rakat håret på våra barn. Så det är inget konstigt för mig iallafall ;)
    Vad bra {#lang_emotions_smile}
    Mamma tar hål på våra flickor. Jag tror att de inte gör det gärna i någon salong här i Sverige... Hemma i Chile gör de redan på sjukhuset innan man får åka hem så jag tex har haft mina hål sen jag var 4 dagar gammal...

Grattis på morsdag till alla! Även om inte alla har barn sen tidigare så är vi alla mammor nu iaf, vi har ju bebisar i magen {#lang_emotions_laughing}

Nu ska vi till dalarna, till lager 157 för att handla åh vad kul det ska bli! {#lang_emotions_money_mouth}

Ha en superbra dag med era kulor!
    Kram och hej
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10