Vi fortsätter, Bf aug 10

Sov så gott gumman!

Tråkigt att bråka, hoppas det ordnar sig till det bästa...
Herregud vad trött jag blev!!
Nu tackar jag för mig... God natt!
Tetta: håller tummarna för att smärtan släpper snart och att allt blir som vanligt igen. Malten: jag tror att man ska pengarna redan v23 om man ska tro vad som står på deras sida. Detta gäller endast om man anmält konto.
God morgon! Nu är det fredag och kl 9 tar jag helg :). Ikväll ska vi gå och se Joe Labero för att min sambo fyllde år igår och biljetterna var min present till honom. Det ska bli jätteroligt iaf!
Jo jag får också rejäla sammandragningar när jag är pinkis... lite otäckt faktiskt....
elinnnnn: känner du också att du "måste" försvara dig för att du vill veta könet? Haha i denna tråd har det varit påhopp så det sjunger om det tycker jag...
Pregga vet jag inte hoppade på dig då hon tycker som mig, det har vi själv diskuterat flera ggr. Jag tycker att var och en får göra som de vill punkt slut.
Jag tror dock att du väntar en flicka eftersom de har sagt som de har sagt men känner man sig lite osäker och vill veta ska man göra ett könsul 
Min sessa som är 9 år på måndag är också super tjejjig även om han samtidigt är lite killig.