• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon tjejer!

Igår var det full rulle, herregud vad jag var slut på kvällen!
    Vi var ju till BB igår och gud vad mysigt det var! {#lang_emotions_laughing} Snart ska man dit på riktigt och inte på kurs/studiebesök. Sambon gillade också besöket, vi fick mycket ut ur det.

Direkt när vi kom hem började det ramla in folk då min flicka fyllde 9 år. Sista besöket gick kl 20.30 och det var mamma, stackars henne hon jobbade till kl 19.30 när hon trodde att hon skulle vara färdig på jobbet 17.30. Hur som helst så var Michelle överlycklig och supernöjd med alla sina paket och uppståndelse.
    Jag är så j****a trött på allt som heter tårta nu!
    I torsdags fyllde min sambo år så då blev det tårta tors,fre och lör för då fick vi besök, sön för det var morsdag och igår då Michelle fyllde år.
    Om 9 dagar fyller min systerdotter år och då är det tårta igen sen om 11 dagar är det min tur och jag vill inte ha tårta då!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Här skiner solen och det är härligt! {#lang_emotions_sunny}

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-06-01 10:36:07 följande:
    godmorgon alla fina!jag har också haft en helvetisk natt. Jag har haft så ont i bäckenet och ländryggen. Jag har behövt vända mig en gång i timmen och då har det varit ett helt företag att kunna ta sig runt till andra sidan utan att gå sönder på mitten... usch ja, hoppas verkligen det blir en bättre natt inatt :SSnart ska vi äta lunch och sen efter det ska vi åka och göra könsultraljud!Någon som vet om jag måste ha med mig någonting? Jag har ju varit på inskrivning men fick inga papper. Antar att allt ligger på datorer nu förtiden. Men det känns lite konstigt att åka tomhänt(utan några papper alltså) till ultraljudet? ELler?
    Jobbigt det lät med en jobbig natt {#lang_emotions_frown}

Jag brukar inte ha med mig något till ul förutom pengar om det kostar något annars så har jag frikortet.
    Ta med leg!
  • carohl

Lycka till elinnn och ha så kul när du får se din bebis, jag är inte ett dugg avunsjuk {#lang_emotions_wink}

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-06-01 11:21:27 följande:
    carohl: grattis till din dotter i efterskott
    Tack! {#lang_emotions_smile}

Och grattis till din nya vecka... Nu är det inte många veckor kvar! {#lang_emotions_wink}
  • carohl

Pregga: Tack sötnos du är för go... Tack för presenten {#lang_emotions_heart}

• carohl
    Usch då gumman! Jag som är en otroligt kontrollmänniska skulle bli galen av att inte få veta när jag skulle få snittas... Stå på dig som Pregga säger, allt kommer att ordna sig {#lang_emotions_smile}

Pregga skrev 2010-06-01 15:07:35 följande:
    hihi så lite hjärtat du e bara så underbar {#lang_emotions_heart}
    Min latisnka ros....{#lang_emotions_flower}

Tjejer, nu e det ett par dagar kvar å då e det ingen vanlig dag, utan Carohl,s födelsedag :)
    En spiciell tjej som har kommit mig så nära, å alltid e trevlig emot sin omgivning.
    det började med att jag såg en tjej skriva med en bild av en katt, som hade en melon på huvudet, haha inte visste jag då att en vänskap så fin skulle bli, men jag e så glad över den. som vi bor med varandra i tel, skrattar gott...å du tröstar när det behövs.
    jag kan skatta mig lycklig för dig Carohl....
    puss&kram
    Haha ja jag fyller om några dagar {#lang_emotions_smile} Det bästa av allt med det är att jag kommer att vara ledig från mitt jobb och vara barnledig... Underbart!
    Michelle ska till GBG med min mamma, det du Pregga! {#lang_emotions_tongue_out}
  • carohl

Pregga: Nä jag har valt att hoppa över resan då det är mitt husområde som åker dvs att de åker buss ner och chaffören ska ha sin vila så det kommer att ta 8 timmar bara i bussresa, jag tycker att mina fogar säger NEJ. Jag hade tänkt att åka ner från början men sen fick jag ont så no way...
    Du fyller ju med år snart, 10 dagar efter mig va? {#lang_emotions_smile}

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-06-01 16:40:26 följande:
    Carohl och pregga: tack för lyckönskningarna och till ny vecka och allt. Nä snart är det inga veckor kvar hihihi
    Hej!
    Hur gick ul:et??
  • carohl
    Pregga skrev 2010-06-02 10:58:58 följande:
    Tur att man ska till Bm imon, tycker det bränner liite när jag kissar nu-SUCK!

nåja, en sak till....har ju typ blött näsblod under hela graviditeten då jag snytit mig men nu de 2 sista dagarna så har det tilltagit, ngn mer som blöder näsblod?
    Gumman du vet ju att jag har blödit massa näsblod och vissa dagar har jag nästan behövt en tampong i näsan, haha! Nu är det dock bättre men det är väl sånt som kommer och går...

Ang gravidhypokondriker... VA INTE DET!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10