Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-03-03 11:16:36 följande:
    Till min STORA lycka tror (Rätt säker) jag att lill*n rörde sig mycket i magen igår så det kändes Inte starkt men iaf väl kännbart och if inte tarmarna som dansade tango Kanske vågar hoppas nu iaf att det är en levande där inne Jösses vad jag längtar till denna sommaren. Dels att få komma ut med husvagnen,sola/bada/busa med familjen och få ett nytt stjärnskott i familjen Hoppas bara jag får mitt efterlängtade körkort också.
    Gud va kul att allt e bra me dej/er. Vi har varit lite oroliga, när det inte hördes ifrån dej på ett par dagar. Skönt att du e tillbaka0)

Hur gick det nu då Pregga hos BM?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-03 18:32:29 följande:
    haha men gumman då, jag har ju skrivit en roman om det ovanför detta inlägg =) haha tack för din turtass...hihihi trodde inte du skulle kika in förens kl 8 ikv, har väntat på dig ju...ler
    såg d nu. Men jag försökte läsa ikapp allt annat å glömde sista sidan... hahahaha. D blev ingen Kebabrulle med vitlök, utan köttbullar och potatis med sås å lingon. Jätte gott d oxå. Snart ska vi gå ut å kolla var lgenheten ligge exakt. är ju nyfiken.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-03 18:49:34 följande:
    hehe tack så jättemkt, jag e så lycklig =) min dotter går runt å kikar på bilden av sitt syskon...hahaha
    Ja, men för f-n grattis till ett lyckade besök.

Grattis lysmasken till dej oxå. Skönt att allt va bra.
  • knyzzel

Ja, där fick jag för att jag inte åt min vitlöks kebabrulle. Nu står jag å lagar tomatsoppa med vitlöksbaguette. Har gått förbi lägenheten i dag.Den låg lite längre bort än vad jag först trodde, men d gör inget. Lite lugnare där nere i den delen av glasgatan.

Vad händer annars då. Vem står på tur när d e UL?

• knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-03-03 22:58:46 följande:
    jag ska göra rul på måndag iaf! Vet inte om nån är före..? Jag har suttit och slappat vid tvn, är så rastlös i kroppen fastän jag är dödstrött, ska nog nanna nu och läsa lite i sängen, få se om man varvar ner. Nån mer än jag som har jobbig hjärtklappning när man ska sova..?
    Jag har mitt 2:a Ul på onsdag. Extra koll av hjärta och ryggrad (inget konstigt fick det med dottern oxå pga min medicinering). Var faktiskt och lånade en bok i dag. MIn första på många år. Ingen anning om vad den ska handla om. Stod på engelska, men jag fattar väl efter hand... hoppas jag{#lang_emotions_embarassed}
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-03-03 23:11:46 följande:
    ok, men när har du det riktiga Ulet då? Tänkte där de kollar hjärna, urinvägar, och allt det? hehe varför lånade du en bok du inte vet vad den handlade om..?
    Det har vi varit på 18 feb. Allt var jätte fint å statt där d skulle.

Boken ja, d kan man väl undra. D är skolarbete. Va läsa 2 engelska böcker denna terminen. Läser Eng B
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-03-03 23:25:42 följande:
    ah ok! Haha ja då förstår jag bättre ditt bokval Kommer ihåg när jag läste eng i gymnasiet så orkade jag inte läsa nån bok just då, så jag hittade på en Författare, handling, rubbet. Fick ett VG. haha ja jösses.
    hahaha. d va ju ett tips, men jag tänkte läsa halva i alla fall så att jag kan lämna in en bokrec. på den. Läser intensiv kurs på komvux, så vi ska ha nationella prov oxå. Känner mig lite stressad över detta. Tänkte att jag skulle läsa til förskolelärare på distans, medan jag går hemma med agustiungen. Blir d för jobbigt kan jag alltid hoppa av å göra det sen när h*n fått dagisplats ju.
  • knyzzel

Nä, nu tar jag min obegripliga lilla bok å går å lägger mig.

Jo förresten! Är d fler här inne som äter eller ska börja på sina "efterlängtade järntabletter" ? Jag börjar i kväll, som om min mage inte klöddar tillräkligt (suck)

God natt. å sov sött. dröm om alla småkryp ni mött

• knyzzel
    Hej alla goa här inne. NU e jag tillbaka från en semesterhelg på landet. Underbart att komma ifrån stan då & då. Har ni saknat mig?

Går in i vecka 20 i morron & har UL nr 2 på onsdag. Kul att läsa att ni andra mår bra (å bebbarna förstås) Är d någon mer än jag som lägger upp mina UL-bilder på bebbin? Hade varit kul att se andras så skatter.

SweetLily såg att du oxå ska snittas i slutet av juli. Spännande å se vem som hinner först. Har du fått ett datum än?

Sitter å tittar på supernanny nu på tv4+. Helt sjukt! Dem straffade sina barn med att stoppa tvål i deras munnar när dem svor eller spottade. Mammans försvar var att inget barn har dött av lite tvål. J'vla tant!
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-03-08 20:11:40 följande:
    Kolla in på min bebis i mitt galleri på bebis nummer 3 =) whiiiiiii
    Så fin å tydlig bild d blev. Vi ska in & kolla på onsdag igen. Är lite nervös faktiskt.

GRATTIS ALLA KVINNOR PÅ VÅRAN DAG{#lang_emotions_cheers}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10