• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Sofie Laura: tack vad du är go :) ja jag längtar tills jag får njuta! Knyzzel: ja det var jobbigt men nu är jag piggare iaf :). Vad skönt för dig som får vara hemma nu på helgerna! Jag går av mitt sista pass den 5:e juli kl 9 på morgonen. Då är jag i vecka 33. Hur som helst så har inte mitt hp blivit beviljat av fk än men det gör inget då jag börjar med att gå på semester. Pregga: jag ska kolla tråden.

~*~Våran lilla prinsessa väntas 100825~*~
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-06-20 11:33:33 följande:
    Ja den va verligen supersöt!!!!!!!!
    Tycker vi här hemma med! Glad
    Pregga skrev 2010-06-20 11:36:20 följande:
    Hihi meh gumman då.....Skäms kul att du tyckte om den, hihi
    Ja det är klart! Skrattande
    puchelina88 skrev 2010-06-20 11:38:01 följande:

sen finns det väl massa saker som man ska handla hem typ flaskor nappar mm vart handlar man det på apoteket lr??någon som har nått förslag??
    Det där är verkligen smaksak men jag kör på endast Nukgrejer. De köper jag på babyproffsen bla, de är lite dyrare men deras nappar tex är lite mindre så de tar inte upp bebisens halva ansikte och nappdelen är formad så att det når gommen vilket gör det lättare för bebisen att ta det. Det liknar mammas tutte mera i munnen då de suger formas tutten så i deras mun.
    ~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Pregga: Minns jag fel eller är det så att man börjar ge de AD-droppar då de är 6 månader gammal? Kanske att jag fick göra så eftersom jag har ett sommarbarn. Hur som helst så fick jag mina gratis också och fick bara säga till när de var slut så fick jag nya. Skrattande

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-06-20 11:48:14 följande:
    men hur är det nu? får man dem gratis på bvc eller måste man köpa själv????
    Jag fick de gratis...
  • carohl

Nu tjejer ska göra slut på min halsbränna, den håller på dödar mig!

• carohl
    Pregga skrev 2010-06-20 12:04:01 följande:
    men va?? jisses, här hänger man inte med i svängarna ju, hahaha
    carohl skrev 2010-06-20 12:02:24 följande:
    Nu tjejer ska göra slut på min halsbränna, den håller på dödar mig!
    Gumman, utplåna den nu för gott! hahaha
    Japp precis som jag gjorde med min "lilla vän" hahahahaha....
  • carohl

Nu sticker vi till stranden, vi ska dit och mysa och äta lite gott. Jag och sambon fyller 2 år tillsammans idag Solig

• carohl
    Måste berätta för er tjejer att min kärlek tog ut mig och dottern till stranden efter att vi åt här hemma. Stranden vi var till första gången vi gjorde en utflykt tillsammans. Vi satte på en filt och såg på när Michelle sprang och var lycklig som få. Vi var ensamma på hela stranden. Vi satt på våran filt, han ropade på Michelle. Han ställde sig upp och berättade för oss hur lycklig han är med oss och att det är så roligt att våran familj ska växa snart sen bad han mig ställa mig upp och han gick ner på knän och friade!!!! Jag lovar att jag hade INGEN aning om det! Vilken superlycklig tjej jag är. Älskar min karl. Hjärta
  • carohl
    Pregga skrev 2010-06-20 23:44:43 följande:
    ÅÅÅÅ där kom den å jag grinar igen, hahaha
    STORT GRATTIS GUMMAN :) jag e så glad för er skull...Hjärta
    Supertack hjärtat! Jag är så lycklig Skrattande
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10