Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-22 21:39:07 följande:
    jaa det va det gumman :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 21:42:50 följande:
    Hur e d me er alla 3. Läste att k*k-huvudet har hört av sig å varit större idiot än vanligt.
    *skratt* tack gumman.....det behövde jag...ja han e inte snäll asså.....
    annars så e det bra men det strålar till på vänster sida emellanåt typ vid äggstocken, som en ilning...å även i muttan ibland. ska ju på Rul på tors å ska ta upp det då...
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-03-22 21:49:58 följande:
    Har några kompisar som råkat ut för liknande killar och det är väl så att det kommer sakta men säkert och sedan eskalerar och helt plötsligt får man inte längre göra något..Men skönt iaf att du tagit dig ur det och då blir väl allt helt plötsligt så tydligt också..Hur tror du han kommer bete sig mot ert barn om det skulle visa sig vara en tjej du har i magen?
    jo dom e ju hm..spiciella..jo saken e ju den att det komme rju smygande, hade han sagt allt fr början så hade man ju vänt på klacken å gått...men det kom lite då å lite sen osv....till slut så levde man mitt i det.
    jag e mkt glad att jag tagit mig ur det, känns som om man suttit i fängelse typ....har aldrig gjort det men kan tänka mig att det e så det känns.  Tanken har ju slagit mig an vårt barn....blir det en pojk så vill ju mitt x att han ska vara tuff å bla bla bla...pojkar gråter inte osv....han har en systerson som var ute å sprang å hans syrra som med e helt störd ropade det, antonio-spring inte som en fjolla, du e kille! han är 3 år!!! får vi en tös så kommer han nog bli överbeskyddande kan jag tänka mig....gu nåde den som gör henne ngt, MEN jag ska ju ha ensam vårdnad å vara stark i mina värderingar. ser bara hur stark min dotter e =)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 21:54:36 följande:
    D e konstigt vi håller på att utrota schimpanser, goriller å andra primater, men inte fan får man ta livet av "sånn där" apor som d ändå finns så många av... men men håll hopet vid liv någon gång måste även dem primitiva bakåtsträvarna dö.
    hahahaha jaa då håller jag hopper uppe....*asg* gu vilket gott skratt jag fick...behövde det nu...tack gumman{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 21:57:19 följande:
    döut ska d stå
    hahahah förstod det å instämmer....:)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-22 22:03:17 följande:
    Ja jag mår toppen, herregud man mår så bra efter att man sett lilla fina bebis! Nu ska jag umgås med min sambo lite...kram på er!Och imorgon så är jag typ borta härifrån då jag jobbar dygn... fy...suck...
    hua å jobba dygn....men då hörs vi på tel ist ;)
    kram
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 22:05:25 följande:
    Hej tjejer :)Någon som är vaken nu?
    japp vi e ett par st på tråden nu, å knyzzel får mig å dö av skratt :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-22 22:07:20 följande:
    Ja vi hörs på mobben såklart
    japp det gör vi :)
    Ns mamma skrev 2010-03-22 22:07:27 följande:
    Tror säkert du fixar det kanon (du verkar ju ha mkt skinn på näsan nu) och det är ju bra att du ska ha ensam vårdnad!
    Jo jag har skinn på näsan, därför kom dessa tårar idag som en total överrasskning för mig sj med. Jag får ju automatiskt ensam vårdnad då vi inte e gifta eller sambos.
    Men han kommer stämma mig, inte för att han e såå intresserad utan för att han kan. MEN jag har ett ess i skjortsleven {#lang_emotions_wink} som han inte räknar med...hihihi
    Malten skrev 2010-03-22 22:07:55 följande:
    Pregga ditt ex låter som en riktig jubelidiot, lyssna inte på allt strunt han vräker ur sig.  Bra att du inte lever med honom längre! Ang. RUL, har han verkligen rätt att vara med om du inte vill? 
    Tack gumman å jo jag vet, han e riktigt bäng asså....vad det gäller Rul så kan jag neka han men då har jag inte låtit han vara delaktig å det kan slå tillbax på mig i en ev rättegång. så jag vågar inte annat än att låta han vara med, MEN jag har kollat upp saker med familjerätten...å jag har dom bakom mig vad det gäller vårdnaden.
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:08:12 följande:
    Ja, ett gott skratt förlänger livet. Glädjer mig att kunna locka lite till skratt, men han gör d inte speciellt svårt för mig att dissa honom. Han e ju dum som tåget, d aset:0)
    haha jaa det e han, å jag behövde verkeligen få ngt å skratta åt nu tack ...kände mig helt dämpad efter det samtalet....
    lillabambi skrev 2010-03-22 22:08:50 följande:
    haha härligt :) Karln min har åkt till jobbet så har så grymt tråkigt :/ knyzzel har du ett gott skratt o bjuda på :p   ?
    Ok, va tråkigt....tänk om man kunde känna så....haha jaa knyzzel e brutalt ärlig å helkul....
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-03-22 22:11:53 följande:
    Måste nog säga god natt nu, börjar 7 i morgon så om jag ska ha en chans att komma upp måste jag lägga mig senast nu.Ska dock till kirurgen på fredag ang mitt ljumskbråck och det är väl stor chans att jag blir sjukskriven för det(ska helst inte ens lyfta en matkasse då det påverkar bråcket) så då kommer jag förhoppningsvis ha lite mer tid/ork för att hänga här..hahaha
    Men Oj, ljumsk bråck?? hur märker man det? hoppas det går bra hos kirurgen, natti natt...sov så gott,kram
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:17:19 följande:
    Låter jobbigt för dej... men d finns många bra sätt att fördriva tid på.
    japp som å hänga här inne :) gillar ditt brutalt ärliga sätt å lite råa chargong-me love it =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10