carohl skrev 2010-03-22 22:07:20 följande:
Ja vi hörs på mobben såklart
japp det gör vi :)
Ns mamma skrev 2010-03-22 22:07:27 följande:
Tror säkert du fixar det kanon (du verkar ju ha mkt skinn på näsan nu) och det är ju bra att du ska ha ensam vårdnad!
Jo jag har skinn på näsan, därför kom dessa tårar idag som en total överrasskning för mig sj med. Jag får ju automatiskt ensam vårdnad då vi inte e gifta eller sambos.
Men han kommer stämma mig, inte för att han e såå intresserad utan för att han kan. MEN jag har ett ess i skjortsleven

som han inte räknar med...hihihi
Malten skrev 2010-03-22 22:07:55 följande:
Pregga ditt ex låter som en riktig jubelidiot, lyssna inte på allt strunt han vräker ur sig. Bra att du inte lever med honom längre! Ang. RUL, har han verkligen rätt att vara med om du inte vill?
Tack gumman å jo jag vet, han e riktigt bäng asså....vad det gäller Rul så kan jag neka han men då har jag inte låtit han vara delaktig å det kan slå tillbax på mig i en ev rättegång. så jag vågar inte annat än att låta han vara med, MEN jag har kollat upp saker med familjerätten...å jag har dom bakom mig vad det gäller vårdnaden.
knyzzel skrev 2010-03-22 22:08:12 följande:
Ja, ett gott skratt förlänger livet. Glädjer mig att kunna locka lite till skratt, men han gör d inte speciellt svårt för mig att dissa honom. Han e ju dum som tåget, d aset:0)
haha jaa det e han, å jag behövde verkeligen få ngt å skratta åt nu tack ...kände mig helt dämpad efter det samtalet....
lillabambi skrev 2010-03-22 22:08:50 följande:
haha härligt :) Karln min har åkt till jobbet så har så grymt tråkigt :/ knyzzel har du ett gott skratt o bjuda på :p ?
Ok, va tråkigt....tänk om man kunde känna så....haha jaa knyzzel e brutalt ärlig å helkul....