Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga skrev 2010-03-29 17:21:21 följande:
jo jag instämmer helt, man har ju svårt å se att allt skulle vara normalt när det gör så förbannat ont som det gjorde inatt, vaknade å skrek till...kastade mig upp å kollade lakanet, men som min Bm sa-se det positivt, det växer. men som du säjer, smärta å positivt....klingar lite konstigt ju...haha typ, jag får ont på natten, åå va positivt! hahaha jag har åxå haft detta fr å till å har just haft en ganska så lugn period, men nu e det la dags igen, men jag klagar intre...har haft en sjukt bra grav. inte en dag av illamående eller foglossning.men som sagt, det kommer om jag nyser, hostar, eller vänder mig om i sängen...vilket börjar bli svårt....haha tack för omtanken, gullig du e :)SweetLilly skrev 2010-03-29 17:15:48 följande:
Hihi ja det är lustigt! Jag sitter också och bara tittar på sakerna och längtar, och förfaras Många tankar far igenom skallen på vem det är som kommer, hur kommer det bli, hur kommer JAG vara som mamma..??Men vi blir nog världens bästa föräldrar till världens bästa bebisar

När bebis snurrade runt idag och inte ville sammarbeta och jag sa att så var det sist med att den bm nästan gett upp innan hon lyckades få ett mått på nacken så sa bm. "jaha det är en sån" får hoppas att den lugnar ner sig när den väl kommer ut