Vi fortsätter, Bf aug 10
jo en gng när jag diskade så tappade jag en mugg å då "hoppade" det till i magen...men jag vet inte om det var ljudet eller min egen reaktion han reagerade på....?
Tror inte han blev rädd då?
Det enda som krånglar är att dottern avskyr att ligga på rygg och därför är det svårt att få henne att åka bagn i vaket tillstånd eller att sova på ryggen som de ska göra. Istället får hon sova groda på mig hela nätterna... Vad gör man inte? Huvudsaken att hon mår bra. Hon hade inte kolik inte än iaf och förhoppningsvis får hon inte det heller. Det vara bara jag som hade ammat henne fel och så fort jag fick hjälp blev hon som en ny unge tack och lov då jag gick sönder av att se att hon hade så ont. Stackarn fick ju i sig massor av luft som jag ammade henne!
gomorron på er alla!
Ja d här me små bebisar e inte lätt, jag har nog varit lite för naiv tror jag.. eller levt i någon annan värld för d här me maten funkar visst inte speciellt problemfritt!
Jag har haft problem från början me att lillskruttan inte tar bröstet som hon ska och hon verkar inte nöjd. jag va förberedd att få kompletera med lite ersättning,även att jag velat amma helt.
Men nu har d blivit mer å mer eresättning för varje dag och jag har fått ändra mig helt angående amning och inse att antagligen kommer d bli ersättning på heltid! FINE, d skulle väl inte bli nått större problem... tjena!!!
Nu har vår lilla prinsessa fått problem med gaser i magen och igår va vi på barnakuten för att hon var förstoppad, lillan har så ont i magen och jag vet varken ut eller in.. inget funkar juh!!!
hello girls! hur går d för er?
här rullar d på, äntligen kan Maja bajsa helt på egen hand igen å ingen kan va gladare än jag! .. men d e mycke pyssel me extra vatten till den speciella ersättningen, olja i maten + extra laktulos.
Jag har en liten fundering bara, skruttan har haft lite hormonpliter här å där sen hon va en vecka gammal.. och nu har hon fått som små små utslag i hela ansiktet och ner runt hals och nacke.. e d också hormonellt? eller kan d va nån allergi? Har era små älsklingar hormonpliter?
Dom reagerade ingen speciellt när vi va på bvc, men man oroar sig ändå