Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-24 22:00:35 följande:
    nej va inte de du ska se att det kopmmer att gå kanon :) Jag kommer att finnas vid din sida som en fluga på väggen :DMin sambo hade köpt hem majskolvar till mej som jag tjötat om i flera dagar nu så nu ska de mummsas :)
    naaw tack så mkt gumman...gullig du e {#lang_emotions_heart} haha mumsa på du....
    carohl skrev 2010-03-24 22:02:07 följande:
    Va inte orolig gumman det kommer att gå så bra så...
    tack söta du....önskar jag bara kunde släppa oron....
  • Bubbis10

HEEEEEEEEEEEEEJ!

alla underbara här inne, jag var tvungen att landa lite hos min mamma där tårarna strömmade...
    allt såg jättebra ut, hjärtkammrarna såg så fina ut, hjärnan, alla fingrar samt tår...man tom såg drag i ansiktet så det blir min haka å näsa men hans mun typ..hahahah

Flickor-Jag ska få en liten välskapr PRINS =)

jag e såå lycklig...hihi min moderkaka ligger framför bebis så därför känns det inte lika kraftigt längre, hon sa att den funkar som en stötdämpare...hihi

men allt såg toppen ut. Hade datum att föda den 15 aug, men det e nu räknat till den 18 aug =) så bara 3 dagar...hihi

Tusen tack för all omtanke {#lang_emotions_heart}

• Bubbis10

Jag fick ha med min dotter inne å hon var heeelt facinerad =)
    å såå stolt över att få en lillebror...
    å japp mitt x dök upp...å var helt tagen han med...han sa bara -känslorna nu är överväldigande....

sen hade jag skickat ett sms som skulle till Carohl..men jag va ivrig på tangenterna så det hamnade hos han om att jag inte ville ha med han på förlossningen.

han ringer upp å vrålar att jag e en idiotjävel som kan ta med henne ist....hm...ja tack =)
    jag e såå lycklig nu =)

• Bubbis10

Carohl gumman, tack för allt pepp imorse å presenten i min inbox.du e såå underbar
    Puss & Kram{#lang_emotions_heart}

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-25 13:51:59 följande:
    Heeeelt fantastiskt det hära! Grattis grattis! Kul att ni kunde se vad det skulle bli också! 3 dagar framåt är typ ingenting..:D
    hahaha tack, jag vet :) jag e helt lyrisk....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-25 14:12:56 följande:
    härligt Pregga!
    Tack, hehe jag e så lycklig :)
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-25 14:48:57 följande:
    Jag befinner mig i stor chock! *det är inte tvillingar* Min älskade bebis har en allvarlig missbildning som heter diafragmabråck. :(Just nu har bebis hjärtat på höger sida och levern där hjärtat ska sitta. :(Jag befinner mig i mer än chocktillstånd. Jag vet inte riktigt hur jag känner.Bara gråter så fort jag tänker på det och tårarna rinner på mig när jag skriver detta. Först såg allting hur normalt ut som helst, men helt plötsligt så hämtar hon som gör ul:et en läkare som kommer in och tittar. Hon sitter tyst i ca 2 min (kändes som en evighet) och tittar på skärmen och har sig. Sen säger hon:Jag är ledsen men ditt barn har en allvarlig missbildning som heter diafragmabråck. Hjärtat sitter på höger sida och levern sitter där hjärtat borde suttit.Då börjar jag stortjuta! För det var INTE så mitt ultraljud skulle gå till!! Jag skulle gå därifrån med ett friskt barn och få veta könet.Enda positiva är att jag fick veta könet och det är en liten flicka. Det har gjorts fostervattensprov och på måndag ska jag till Lund på extra kontroll och mätning av hur pass stor missbildningen är.Visar fostervattensprovet på en kromosomavvikelse så kommer de inte rädda mitt barn men visar det inte på något onormalt så kommer jag bli snittad i Lund och de ska försöka rädda min lilla flicka där. Nä nu gråter jag igen.Men nu vet ni.Det föds inte ens (statisktiskt sett) ett barn per år med det här på mitt sjukhus, ca 1 vartannat år. VARFÖR JUST MITT BARN???????Nallepuhmamma:Jag tänkte på dig för när du gjorde ditt ul så låg jag och gjorde mitt fostervattensprov i rummet mitt emot.Vem gjorde ditt ul? Victoria Grape? Det var hon som gjorde mitt.
    Oj gummman..vet inte vad jag ska säja mer än att jag skickar en kram med värme å styrka till dig......{#lang_emotions_heart}
    Malten skrev 2010-03-25 14:52:32 följande:
    Grattis Pregga till en liten prins :) Häftigt att man kan se så mycket drag och sånt! Kul att du fick ta med dottern också.  Imorn kl 08.50 är det dags för mig! Håll gärna en tumme eller två. Hjälp vad jag är nervös...Nu ska jag iväg till en kompis och äta våfflor, ni har väl inte glömt att det är våffeldan idag? :)
    Tack så jättemkt =) japp, håller tummarna för dig imon så tårna krullar sig {#lang_emotions_wink}
    Jo min dotter satt med stora ögon å va helt facinerad, hihihi
    sofie och laura skrev 2010-03-25 15:55:00 följande:
    =) Pregga Herrarna ihagen hihihihihii GRATTTTTTIS SÅ DET SKRIKER TILL EN POJKE till en prins !=)Puss på dig i massor!
    hihi tack så jättemkt, jag e stormförtjust å lycklig =)
    Puss på daj....:)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-25 16:44:02 följande:
    Grattis pregga till lyckat rul och till prinsen. Underbart med en av varje :)Nallepuhmamma: grattis till flickan och hoppas ni får klarare och positivare besked vid nästa ul. kan ju bara vara fel BF eller att bebisen kanske är inne i en långsam period just nu, kramarSchnappi: Grattis till flickan, jag beklagar verkligen det svåra beskedet.... det måste vara tungt, jag har full förståelse för dina känslor. Hoppas du har någon nära som du kan prata med eller bara bli kramad utav... massa styrkekramar från mig
    Heeej gumman :) tack så mkt...jag e så lycklig..en liten prins, guu va lycklig jag e {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-25 18:42:31 följande:
    Pregga-Grattis till killen;)Ååå ja vill oxå veta men hon sa ju inget i tisdags!men vi har ju filmen hemma men den sitter med benen i kors
    Tack så jättemkt, hihi hon sa att dom inte brular säja, men att hon gjorde ett undantag {#lang_emotions_smile}
    Familjen Mu skrev 2010-03-25 19:42:07 följande:
    schnappi i magen: Vet egentligen inte vad jag ska säga men hoppas allt går bra. Massor av styrkekramar till dig! Pregga: Grattis till sonen, precis som oss då ju...en av var Själv har man gått in i vecka 20 och mår toppen, prinsen i magen är en riktig liten vilding precis som sin storasyster om inte snäppet värre
    hehe tack så mkt =) jag e mkt lycklig över den lille prinsen vi väntar =)
    å man ser såå tydligt ansiktsdrag fr både mig å pappan på honom :)
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-03-25 19:42:07 följande:
    schnappi i magen: Vet egentligen inte vad jag ska säga men hoppas allt går bra. Massor av styrkekramar till dig! Pregga: Grattis till sonen, precis som oss då ju...en av var Själv har man gått in i vecka 20 och mår toppen, prinsen i magen är en riktig liten vilding precis som sin storasyster om inte snäppet värre
    jag såg på Bf listan att vi ska ha samtidigt :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10