Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ingen annan som fått sig ett frispel unde sin graviditet å blivit rasande för ngt? e jag helt ensam om detta? fick en liten Sd men den gav med sig....

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:25:24 följande:
    Skvaller är fruktansvärt. Tänker på de stackars flickorna i Örnsköldsvik. Fy fan säger jag bara. Får passa mig för att gå in i sådana trådar för jag kommer lätt bli avstängd på livstid om nån börjat försvara honom.
    jo jag såg på uppdrag granskning häromdan, grr gu va arg jag blev...fick gå ut fr rummet. å han våldtog ju en till sen efter den första men ändå helgonförklaras aset, vad sänder det ut för budskap-kvinnar ska tas med våld?! SJUKT!!!
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:27:05 följande:
    Självklart! Blivit helt rasande på min man. Haha, efteråt har vi bara skrattat åt det hela och undrat lite varför jag blev så arg. Haha
    Ok, men jag blev så arg så jag skakade...bröt all kontakt med min sk fam nu. som jag sagt tidigare, man väljer inte sin fam, men tack gode gud att man väljer sina vänner. Det är min fam! Va skönt å höra att ngn mer blivit arg utan att det påverkat graviditeten....fick du ngn Sd?
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:25:24 följande:
    Skvaller är fruktansvärt. Tänker på de stackars flickorna i Örnsköldsvik. Fy fan säger jag bara. Får passa mig för att gå in i sådana trådar för jag kommer lätt bli avstängd på livstid om nån börjat försvara honom.
    va det gäller skvaller så är jag allergisk emot det asså,Det för inget gott med sig. har jag probs med ngn så tar jag det me pers ifråga själv. Men det tror jag ni här inne har förstått...hahahahah
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:36:08 följande:
    Pregga: Har SD ibland. Kommer inte ihåg om jag fick nån just då för jag var så arg. Kom ihåg att jag gick ut och skottade snö som en galning efteråt i rent raseri. Ja skvaller är fan förjävligt.
    ok, hahaha ja skotta snö...ler, kan man ju ta ut sig på :) japp, skvaller ligger inte för mig å tyvärr så e jag född i en fam som älskar å frossa id et, därav konflikter.
    å att jag bryter kontakt.
    Va längesen jag hade en Sd nu, fram tills igår...men det kan ju bero på att jag max går å handlar å inte anstränger mig, hahahaha
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:40:04 följande:
    Som detta: www.familjeliv.se/Forum-4-288/m51602534.htmlHur fan kan man tilllåta sin 6-åring att göra så här? Att inte lära barnen att man inte stänger ute nån är ju så jävla ansvarslöst av en förälder. Jag menar inte att man ska älska alla men man stänger fan inte ute ett barn.
    öh va?? ska kolla...
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:40:38 följande:
    Kanske måste jag börja tänka på hur mycket jag svär nu när trollet kommer haha
    jag har redan börjat tänka på mitt språk ordentligt men av andra skäl med...haha det går ju helt emot min tro så jag jobbar stenhårt på det.
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-26 10:50:50 följande:
    Hej tjejer och tack för alla lyckönskningar! Allt såg fint ut på RUL! Den lille sprattlade runt och ville inte riktigt vara med på kort hehe. Moderkakan låg i framvägg och jag blev bakåtflyttad 4 dagar till 26/8. Jag är så glaad nu :)
    ÅÅhh grattis gumman till ett lyckat Rul :)
    samma som mig då, min ligger med i framvägg...hihi förstår att du e så glad nu, jag går sj runt i lyckorus för min lille =)
    den kära leken skrev 2010-03-26 10:56:33 följande:
    Pregga: Jag har ju 4 systrar och vi är alla väldigt tajta. Man kan prata med en men om man inte uttryckligen ber den om att inte säga något till de andra så går det vidare. Garanterat :) Ibland kan det ju bli lite tröttsamt för informationen förändras ju när det berättas vidare samtidigt som det ibland kan vara skönt att slippa berätta för alla.
    Jo exakt det funkar ju lite som viskleken. Jag har ju lärt mig att INTE prata med min mamma om vissa saker, ändå får jag samtal fr min moster igår att jag har sagt si å så om släkten, först blev jag helt ställd, sen fly förbannad!! bad henne å morsan å dra dit pepparn växer. Sån skit behöver jag inte, å då har jag inte ens yttrat mig om ngt av det. Men min mamma vill väl ha lite action i sitt liv.
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-26 11:01:52 följande:
    Grattis Malten! Skönt att få reda på att allt är okej :)
    Sitter här å ropar till magen....som ett pucko å hoppas ett gensvar =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-26 11:10:51 följande:
    Haha!
    hahaha jaa jag vet, KOKO...*asg*
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-26 11:16:08 följande:
    God morgon! Nu har jag vaknat! Var tvungen att tvinga upp mig själv,a nnars hade jag fortsatt sovit hehe.BM ringde nyss och sa att de ville ha en ny odling för jag hade bakterier i urinen..*suck* Så jag skulle komma in på måndag och lämna ett till..  Hoppas det har gått över..Jag känner aldrig av UVI, jag får bara ont i ryggen när det är för sent och det har jag ju haft nu ett tag lite extra, så jag hoppas attd et inte är det!!
    Oj, ja det får vi hoppas att det inte är, kan leda till Sd. jag har ju haft uvi för ca 10 år sen å det kändes som om att kissa taggtråd, vilket på ett sätt kan vara bra det med nu när jag läser vad du skriver, känner man inget så kan det ju gå långt innan man märker det. Håller tummarna för att det inte e så=)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-26 11:23:37 följande:
    Usch!Men jag känner ju inget förren det gått upp i njurarna, och det är ju BM så himla rädd för när man är gravid.. är det nån som vet varför det är så farligt just när man är gravid..?
    Kan dra igång sammandragningar som i värsta fall får livmodertappen att öppna sig, därav din Bm oro.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-26 11:28:57 följande:
    ok.. ja får hoppas det inte blir nåt värre unde helgen då isf..Jaja jag får dricka massa tranbärsjuice och citronvatten i helgen så kanske jag klarar mig
    Mjo, drick mkt...men jag tycker du ska kolla upp det snarast.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10