• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu blir det sängen för mig då jag jobbar imorgon bitti!

Natti natt

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-02-26 23:14:36 följande:
    Natti natt min lilla  sov så gott, å ta det lungt nu så du inte sliter ut dig...P&K
    Nix pix!! Jag är en renodlad latina så jag sliter icke ut mig {#lang_emotions_wink}
    P&K
  • carohl

Hej tjejer! Igår mådde jag sämre än på länge psykiskt. Jätte katastrofen inträffade i Chile och jag fick tag i alla mina släktingar förutom min pappa och mina fyra småsyskon. Jag gick omkring som en zombie igår. Jag låg på telefonen och ringde konstant men kom inte ens fram då 2/3 är utan el. Hur som helst imorse fick jag veta att de mår bra och då brast det för mig, jag grät och blev överlycklig såklart men då släppte alla spänningar och då var huvudvärken ett faktum. Men vad gör det när de mår bra? :) jag jobbar just nu och jobbar tills imorgon så nu kan jag iaf jobba lugnt.

~*~Våran lilla skatt väntas 100818~*~
  • carohl

Ja verkligen skönt! :)

• carohl

Pregga gumman jag har ingen aning om vad ditt kan vara men försök att inte oroa dig, du kommer till läkaren på onsdag och det är dumt att stressa upp sig mer än nödvändigt. Om det är uvi vilken jag inte tror/hoppas det är får du isåf svar med detsamma på ons. Ring mig snart! Jag ruttnar av tristess på jobbet... Suck...

• carohl

God morgon! Snart slutar jag att jobba, skönt! Haha jag dööör! Värpa? Nä men hon är väl ändå ingen höna? Haha nä nu räcker det med djurtermer vi är kvinnor som väntar barn tillsammans med våra män.

• carohl

Grattis puchelina88!

• carohl

God morgon pregga! Grattis till din nya vecka med :)

• carohl
    Pregga skrev 2010-03-01 09:50:37 följande:
    Nu e det snart dags å ta tag i tvätten...hua....ingen lust, men vad gör man?...har ju ingen lust att slänga på mig mormors trosor av modellen asså...hahaha
    Usch jag måste också ta och tvätta lite idag. Jag har latat mig i flera dagar men jag slänger i maskin sen.
    Idag ska jag och min vackra sessa ha en mamma och Michelle-dag. Vi ska ut och äta och sen blir det bio. Myspys... Nu har hon sportlov denna vecka, jag personligen längtar till helgen då vi ska åka till mina svärföräldrar och det finns ingen annanstans än där jag blir så bortskämd {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-01 10:01:41 följande:
    Tvättmaskinen går varm med de 4 ombyten jag får på mig. Snart får jag väl ge mig ut och handla lite eller sätta mig vid symaskinen. Är ju trots allt sömmerska. Omlottkjolar och klänningar lär ju fungera rätt bra. Och tyg finns det i travar hemma =)
    Ja min tvättmaskin ska också få gå varm nu... jag har ingen ursäkt om någon tvättstugetid då jag har egen tvättmaskin haha... nä dags att ta sig i kragen...
    Jag är också utbildad sömmerska men mitt problem är att jag hatar att sy och la det på hyllan för många år sen. Jag föredrar att shoppa istället {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10