Vi fortsätter, Bf aug 10
Nu blir det sängen för mig då jag jobbar imorgon bitti!
Natti natt
Nu blir det sängen för mig då jag jobbar imorgon bitti!
Natti natt

Hej tjejer! Igår mådde jag sämre än på länge psykiskt. Jätte katastrofen inträffade i Chile och jag fick tag i alla mina släktingar förutom min pappa och mina fyra småsyskon. Jag gick omkring som en zombie igår. Jag låg på telefonen och ringde konstant men kom inte ens fram då 2/3 är utan el. Hur som helst imorse fick jag veta att de mår bra och då brast det för mig, jag grät och blev överlycklig såklart men då släppte alla spänningar och då var huvudvärken ett faktum. Men vad gör det när de mår bra? :) jag jobbar just nu och jobbar tills imorgon så nu kan jag iaf jobba lugnt.
Ja verkligen skönt! :)
Pregga gumman jag har ingen aning om vad ditt kan vara men försök att inte oroa dig, du kommer till läkaren på onsdag och det är dumt att stressa upp sig mer än nödvändigt. Om det är uvi vilken jag inte tror/hoppas det är får du isåf svar med detsamma på ons. Ring mig snart! Jag ruttnar av tristess på jobbet... Suck...
God morgon! Snart slutar jag att jobba, skönt! Haha jag dööör! Värpa? Nä men hon är väl ändå ingen höna? Haha nä nu räcker det med djurtermer vi är kvinnor som väntar barn tillsammans med våra män.
Grattis puchelina88!
God morgon pregga! Grattis till din nya vecka med :)