Vi fortsätter, Bf aug 10
Ja lugnt på fronten kan man säga.
Precis för 5 minuter sen så kom hantverkare hit, för att lägga fogmassa mellan klinkerna som dom la går. Varför just nu??? Ska hämta barnen om en stund, skitigt blir det. Dom tar inte av sig skorna el något sådant. Igår fick jag plocka fram dammsugare efter dom hade gått, skäp utanför fick plockas upp.
Tänkte köpa tvättho imorrn men tror nog att jag ska planera lite genom ikea ist å räkna & fundera på hur jag vill ha tvättstugan. Får väl släpa ner en hantverkare å höra vad han säjer vad man kan göra där nere. Tvättstugan är nere i källaren å där är betong både på vägg samt golv.
Tips på hur man kan ha tvättstugan? måtten är 2,6 * 2,82
Ang glömska. Har glömt både det ena och andra, typ bvc besök, optikern 3 gånger. Brukar normalt sett aldrig glömma något men nu så glöms allt

skickade in aktivitsersättnings pappret till dom den 12:e, kom in den 14:e och dom ska utbetala pengarna inom 14 dagar. Idag har det gått 14 dagar och dom på kundtjänst kunde inte se att några pengar skulle utbetalas denna vecka. Men hon skickade meddelande till aktivtets sidan om att det är bråskande med mina pengar.