Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-06-16 11:47:36 följande:
    så himla otäckt de känns då... när jag sitter ner så känner man hur bebis trycker ut revbenen och bh bågen får liksom stöd från en rumpa elller ett huvud... men fränt :)
    Ja visst är det fräckt! Det är lite obehagligt men samtidigt så häftigt. Men svårt att veta om det är huvud eller rumpa :)
  • den kära leken
    SweetLilly skrev 2010-06-16 12:25:47 följande:
    Nu har mitt fikabesök åkt hem! Så kul att få lite sällskap här ute i skogen Blir ju bara jag och missarna i vanliga fall Fick iaf låna ett fogbälte! Kändes jätteskönt!

Nu ska jag försöka mig på lite lunch, få se vad det kan bli!

Och solen lyser ännu!
    Vad roligt med besök och skönt med foglossningsbälte. Man blir så glad när människor är snälla mot varandra genom att tex låna ut saker.

Ut i solen med dig du som kan!
  • den kära leken
    SweetLilly skrev 2010-06-16 12:32:24 följande:
    Ja generösa människor finns dte för få av! Jo vi satt ute i 2 timmar och fikade, så jag måste nog vila lite nu men det blir en sväng till senare, kanske t.o.m tar fram hängmattan!
    Åhh hängmatta önskar jag att jag kunde ligga i. Det ser så mysigt ut men jag kan knappt titta på en brygga utan att må illa. Har ganska känsligt balanssinne.

Vila skulle va skönt så här efter lunchen :)
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 12:48:33 följande:
    Hur kan ni känna skillnad på rumpa eller huvud på era bebisar?

Detta är ju ändå mitt tredje barn men jag har då aldrig kunnat klura ut vilket det varigt

Har bakat lite olika muffins nu och ska slänga ihop en liten sats småkakor sen =)
    Inte bra för hullet men gott =)

dags att äta tallrik filmjölk till lunch...
    Det kan va väldigt svårt att känna skillnaden. Jag vet inte hur man gör. Du får fråga din BM vid nästa besök :)

Baka borde man göra lite så man har i frysen när alla ska komma och hälsa på sen när barnet är ute. Men det blir nog inte förräns till semestern.
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 13:04:15 följande:
    Okej för isåfall ligger min tös ofta med ruman uppåt

Ibland blir även som ett spjut fast riktat åt ett hål som värsta bulan antingen åt höger eller vänster

Gott vad ska du baka då?

Ska baka tårta också osv tills sonen som fyller år nu på söndag (1 år)
    Min bula blir alltid åt höger. Iaf de 2 sista veckorna. Roligt med födelsedagskalas!
  • den kära leken

Åhh vad trött jag blev nu. Hade varit riktigt gött med en tupplur. 2,5 timmar kvar på jobbet sen ledig i 4 dar!

• den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 13:34:52 följande:
    Alltså jag är prenumerant på triss (Svenska spel) och har fasen betalat in månadsavgiften men har fortfarande inte fått mina triss och det har fan gått snart 1 hel jäkla månad.
    Hur länge skall man behöva vänta på sina lotter?

Inte för man har tur o vinna iaf men lite spänning iaf
    Jag hade ringt och frågat. HAr du fått nån bekräftelse på din prenummeration? Kanske står det nåt där om när man får lotterna?

Nä vinner gör man aldrig. När vi firar jul hos svärisarna köper alla lotter för 300 var istället för julklappar. Det blir en jäkla massa lotter men inegn vinner någonsin något. Blir lite nya lotter typ som är nitlotter de med. Men de har roligt när de skrapar allihopa. Vem vet en jul kankse vi vinner :)
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 13:36:13 följande:
    Åh vad skönt för dig med ledighet
    Passa på och njut då och hoppas du får fint väder då med
    Ja det ser ut som om vi kommer ha tur med vädret. Kommer ju att befinna mig utomhus då vi ska på musikfestival. Hoppas baar inte det regnar eller blåser för mycket. Eller är för varmt heller för den delen. Men det ser ut som om det kommer bli bra!
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 13:32:34 följande:
    Hur gör man motiven? Alltså med vad?
    Man skulle kunna göra med typ godis eller nåt. Nonstop finns ju i många färger.
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 13:46:54 följande:
    Det där med motiv och kanske då med godis låter som en bra ide Blir faktist och göra det nu på fredag då lönen kommer

Ja asså jag har fått mitt spelkort osv nu men inte lotterna och jag kan se på internetbanken också att pengarna är dragna för lotterna också.

Får be min man ringa sen pga jag e en fegis hihi
    Haha, här är det jag som får ringa alla smatal :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10