Fiji: Tack för att du frågar
. Jag är inne i en relativt bra period just nu och försöker att inte oroa mig alltför mycket. Stödet finns säkert där om vi behöver det, men just nu känns det som vi står ganska ensamma. Var på KUB 29/1 och har tid för RUL 16/3 och tid hos bm 24/3. Skulle träffat kuratorn i tisdags, men var sjuk och fick ingen ny tid förrän 2/3. Jag tror inte jag skulle klara mig de här veckorna om jag inte köpt en Angelsound. Jag var lite tveksam först eftersom man inte riktigt vet hur pass mycket det påverkar fostret, men min oro tog över mer och mer så jag kände mig tvungen. När jag väl hittade hjärtljuden så har det känts lite lättare och jag kan ta fram den om oron smyger sig på. Och även om vi sprang hos bm och kuratorn varannan dag så skulle det ju inte påverka det som händer därinne i magen, men ibland skulle jag nog behöva lite mer stöttning än vad som finns just nu. Det är bara jobbigt att be om det, jag har lite svårt för det tyvärr.
Hur känner du dig nu då? Är det fortfarande deppigt eller har du redan hunnit ta nya tag?
Lena: Jag tycker det låter lovande. *hoppas hoppas*