Inlägg från: Anonym (Galet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Galet)

Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.

Jag kan börja, jag har knullat min svägerska i vårt gästrum medens min fru var full ute i soffan./A

• Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.
  • Anonym (Galet)

Hej alla slynor!
    När jag började den här tråden så trodde jag aldrig i min fantasi att så otroligt många skulle avslöja vad de gjort och vilka böjelser ni har!
    Keep talking!

Andra saker jag gjort är
    - Smekt på svärmor och det är vår lilla hemlis.

• Anonym (Galet)

På begäran så ska jag berätta och det är sant.
    Det var några årsedan detta hände, det var högsommar och vi var och hälsade på vid hennes sommarstuga i Dalarna.
    Sent en natt så var jag uppe pga att det var så ljust och varm att det helt enkelt inte gick att sova. Jag gick ned till sjön och tog ett dopp och svalka av mig, när jag sedan gick tillbaka till mitt rum så såg jag att hennes dörr stod på glänt för att få lite korsdrag.
    Tittade en stund innan jag tog mig modet att gå fram till hennes säng och och försiktigt huka mig ned på knä bredvid henne.  Vi har alltid kommit väldigt bra överrens och det var nog det som gjorde att jag vågade mig fram, skulle hon vakna så var jag inte orolig.
    Jag kände på hennes mage och upp mot brösten och sedan när jag försiktigt förde ned handen ned mot musen så vaknade hon till. Jag kramade henne och sa att det var jag och ingen annan, efter några sekunder så hade hon vaknat till och det var lugnt.
    Vi viskade lite till varandra och enades att detta var ett engångstillfälle men redan nästa dag när vi diskade efter middagen och vi var ensamma från alla andra så smekte jag henne på brösten och hon gnuggade sin rumpa över mig sten hårda kuk.
    Efter denna gång så har vi bara tittat på varandra och båda minns vad som hände, kanske händer det igen.

/G

• Anonym (Galet)

Jag smekte lite diskret på svärmor helt öppet och hon stod kvar utan att röra sig, hon trodde kanske att jag gjorde det ofrivilligt men det var verkligen planerat! Ha ha

Låt höra fler av era galna upptåg!
    /A

• Anonym (Galet)

Igår torsdag var jag på krogen med en vän, vi drack bort våra sorger och det blev lite väl mycket vin och sprit. Vi hade kåtat upp varandra med underbara smekningar och härliga kommentarer under hela kvällen och på hemvägen hånglade och smekte på varandra. Spriten var klart bidragande till att det blev som det blev.
    Den 18 mars 2010 är ett datum som jag kommer att minnas
    Kram/A

• Anonym (Galet)

Kan vi inte försöka hålla oss till ämnet i denna tråd!!!!
    /G

• Anonym (Galet)

Satt på Den Gyldene Freden i Gamla stan tillsammans med en vän.
    Efter att ha ätit gott och druckit både vin och drinkar och pratat sex hela kvällen så var vi riktigt upphetsade båda två. Detta hände i baren nära gäster och personal, jag smekte henne på fittan och hon mig.
    Eftersom jag har fru hemma så var detta så otroligt spännande och lite slyningt i alla fall.
    Kändes sååå otroligt förbjudet och busigt, som om man var 15 på nytt. Tänk vad sprint och vin kan åstakomma

Nu har vi pratat om detta efteråt och det kommer aldrig att hända igen men ett underbart minne som bara hon och jag har

• Anonym (Galet)

Hej alle samman
    När jag skrev den här tråden så trodde jag aldrig att det skulle var så många som svarade.
    Det är en fantastiskt galen tråd och vissa inlägg får man nog ta med en nypa salt men vad gör det, de är ialla fall väldigt underhållande.

Ett minne som jag och frun har är från Mallis.
    Vi hade lärt känna ett annat par från Sverige och en dag bestämde vi oss att tillbringa en dag tillsammans på stranden. Vid ett tillfälle gick vi ut och badade tillsammans och när vi satt lite på huk, frun saxade sina ben runt min mage så veck hon sin bikini under del åt sidan sammtidigt som jag drog ned mina shorts. Jag trängde in i henne och långsamt så knullade vi och försökte inte dra åt oss så mycket uppmärksamhet.
    I min ögonvrå ser jag våra bekanta som har precis samma ställning som vi och de är mindre diskreta än vad vi var.
    Frun frågade om det var någon som såg vad vi gjorde och jag sa att det var lugnt men våra bekanta visst precis som jag vad som pågick och att sätta på frun samtidigt som att man vet att någon tittar på var så upphetsande.

Efteråt så låtsades vi som inget hade hänt men en härlig stund var det.
    /G

• Anonym (Galet)

Under flera år så har vi användt större och större dildos, frun vill väl inte riktigt erkänna det men man märker verkligen att hon går igång när vi har de större storlekarna.
    Nu har jag köpt en ny svart riktigt grovsing och när hon får känna på den här så kommer hon att häpna.
    Nästa steg är att använda handen men vi tar detta lugnt och hon får bestämma takten.
    Jag verkligen fram emot detta och längtar att få se när det går för henne

Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.