Inlägg från: Anonym (Örebro) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Örebro)

Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.

Blivit påsatt i baken av min dåvarande med dildo och sedan kissad i munnen av henne efteråt. Ascoolt. Saknar det som singel.

• Anonym (Örebro)
    Anonym (Human Nature) skrev 2010-02-17 09:33:39 följande:
    Jag vigde några år av mitt liv åt sexuella upplevelser. Glömde en lite rolig sak, jag hade en KK som jag bodde hos ett tag. Medan han var på jobbet hade jag sex med hans bror, som var en mycket bättre älskare än vad min KK var. En dag glömde vi den använda kondomen i sängen (min KKs säng alltså). När han kom hem och skulle sova hittade han den använda kondomen i sin säng och sa "If you're gonna fuck my brother, at least throw away the condom".
    Lysande kommentar.
  • Anonym (Örebro)

Jag var bjuden på middag hos ett par. Medbjudna var två tjejer jag kände (det var en fd date och hennes polare). Middagen var god och när det skulle sexas senare i grupp så kändes det fel. Min ena tjej sög av mig och svalde satsen när de andra tittade på. Sen åkte hon till krogen där hon skulle träffa sin kille.
    Jag åkte hem med hennes kompis och knullade hela natten.

Mer slynigt av tjej 1, men ett härligt minne är det.

• Anonym (Örebro)

För många år sedan så bodde jag hos en polare. Vi hade haft middag på kvällen och några tjejkompisar sov över. Inget snusk hade hänt med några.
    Jag sov i vardagsrummet i en säng och bredvid var en soffa.
    Jag vaknade tidigt på morgonen och en tjejkompis sov i soffan med ansiktet vänt mot mig.
    Jag satte mig på sängen och drog ner kalsongerna och började runka framför hennes ögon. När som helst kunde hon vaknat och sett mig en meter bort. När jag kom så torkade jag av mig med en strumpa och somnade sedan om.

• Anonym (Örebro)

Inte slynigt men snuskigt.

Mitt ex mamma bodde hos oss ett tag.
    En dag när jag var hemma sjuk så tog jag på mig svärmors rena underkläder, trosor och Bh, sen gick jag till hennes smutstvätt och tog upp ett par av hennes använda trosor. Jag gick till vår tvättkorg och tog upp ett par av min ex trosor.

Sen la jag mig på svärmors säng och sniffade både på hennes och mitt ex använda trosor och fantiserade om att slicka dom båda samtidigt.

Jösses vilken orgasm jag fick.

• Anonym (Örebro)
    GefleMan skrev 2010-03-02 12:58:10 följande:
    Ja sjuk var du nog allt...nä skämt å sido, det kanske är en härlig grej att göra om svärmor är sexig.
    Hon var runt 60 då, lik granny Norma men yngre. Riktigt stora bröst och fina ben. Helt osexig och en gammal nucka.
    Just därför antar jag. Drömde om att ge henne rejält med kuk och satsa på hennes ansikte. Hon var inte ens speciellt trevlig och det var väl "hämndknull" jag fantiserade om.
  • Anonym (Örebro)
    Anonym skrev 2010-04-06 23:23:38 följande:
     nu är jag singel. Så det blir inget alls....
    Det var inte så slynigt. {#lang_emotions_dreamer}
  • Anonym (Örebro)
    Trött skrev 2010-04-09 23:20:02 följande:
    www.dekadance.se Dit kan du gå om du vill hitta slynor . Kul fester mmmm Fan det är snart fest igen , hoppas jag lyckas släpa meubben igen så ska jag fd mej ganimej ragga hem ett gäng tjejer , desto fler desto bättre :p
    Har bara varit på whipclub, IPIS och Sunrise för en massa år sedan.
    Får min tjej sin vilja igenom (vilket hon får, hon ska bara fundera fördigt först) så blir det flera karlar, jag och hon istället.
    Ser fram emot en rejäl creampie, och kanske en bukkake.

Fan vad sex kan vara kul, om man bejakar sexualiteten och inte räds den.
  • Anonym (Örebro)
    Anonym (Thor) skrev 2010-05-21 08:57:33 följande:
    När jag och en polare raggade upp en gift äldre kvinna på en busshållplats, en regnig novemberfredag. Hon hade bråkat med sin man och skulle ut själv på krogen och bara festa loss. Naturligtvis hade bussen redan gått så min polare föreslog att vi skulle ta en öl hos han och ta nästa buss. Väl där så började vi hångla och hon vrålar, ge mig min dröm...2 killar samtidigt.. Sen blev det en kväll med slick,sug,fist,dubbelmacka mm mm, och kl 2 på natten kom hon på, shit jag måste lukta rök om kläderna. Så hon och min polare gick in på toa och rökte 3 cigg var med stängda dörrar och hon lämnade oss med ett leende.
    Vilken perfekt kväll.
    Grymt bra koncept.
  • Anonym (Örebro)
    Anonym (slampa) skrev 2010-07-23 14:31:44 följande:
    Min man och jag har wetsex i bland
    Jag har druckit hans kiss, han har druckit mitt.
    Ofta har vi både dildo och kuk i fittan eller analen.
    Jag vaknar ofta att han stoppar in kuken i mig när jag sover och knullar mig hårt(helt ok för min del)
    Jag tänder på att låtsas att jag blir våldtagen och är helt hjälplös.
    Jag har haft ATM.

Detta var bara med min man, måste bläddra vidare i minnet och se om jag har gjort nåt annat "snusk"
    MMMMM, najs!
  • Anonym (Örebro)
    Anonym skrev 2010-09-23 20:53:00 följande:
    puffar*
    Skriv något istället för att puffa.
  • Anonym (Örebro)
    Anonym (rs) skrev 2010-11-20 09:19:12 följande:
    På en fyrtioårsfest återser jag en tjej jag haft ett kort förhållande med något år tidigare. Vi byter igenkännande blickar men låtsas som om vi inte känner varann eftersom vi båda är där med partners...
    Senare på kvällen när stämningen blivit hög, tar hon min hand i ett obemärk ögonblick drar med mig upp på den folktomma övervåningen. VI hittar ett undanskymt prång och börjar kyssas hungrigt utan ett ord.

-Jag vill smaka dig, viskar hon och sjunker ned på knä...

Efteråt, när vi var och en smugit oss ned till festsalen igen... Fångar jag hennes blick när hon kysser sin man på dansgolvet.... Vi tänker nog båda samma sak då. Slynigt.
    Det var det.
    Well done!
Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.