Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.
Blivit påsatt i baken av min dåvarande med dildo och sedan kissad i munnen av henne efteråt. Ascoolt. Saknar det som singel.
Blivit påsatt i baken av min dåvarande med dildo och sedan kissad i munnen av henne efteråt. Ascoolt. Saknar det som singel.
Jag var bjuden på middag hos ett par. Medbjudna var två tjejer jag kände (det var en fd date och hennes polare). Middagen var god och när det skulle sexas senare i grupp så kändes det fel. Min ena tjej sög av mig och svalde satsen när de andra tittade på. Sen åkte hon till krogen där hon skulle träffa sin kille.
Jag åkte hem med hennes kompis och knullade hela natten.
Mer slynigt av tjej 1, men ett härligt minne är det.
För många år sedan så bodde jag hos en polare. Vi hade haft middag på kvällen och några tjejkompisar sov över. Inget snusk hade hänt med några.
Jag sov i vardagsrummet i en säng och bredvid var en soffa.
Jag vaknade tidigt på morgonen och en tjejkompis sov i soffan med ansiktet vänt mot mig.
Jag satte mig på sängen och drog ner kalsongerna och började runka framför hennes ögon. När som helst kunde hon vaknat och sett mig en meter bort. När jag kom så torkade jag av mig med en strumpa och somnade sedan om.
Inte slynigt men snuskigt.
Mitt ex mamma bodde hos oss ett tag.
En dag när jag var hemma sjuk så tog jag på mig svärmors rena underkläder, trosor och Bh, sen gick jag till hennes smutstvätt och tog upp ett par av hennes använda trosor. Jag gick till vår tvättkorg och tog upp ett par av min ex trosor.
Sen la jag mig på svärmors säng och sniffade både på hennes och mitt ex använda trosor och fantiserade om att slicka dom båda samtidigt.
Jösses vilken orgasm jag fick.