• Anonym

Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.

Jag har haft sex en kille, i källaren på hans jobb, sen satt jag kvar en stund och då kom mitt förra KK dit för att lämna varor (jobbade på samma ställe). Slutade med att jag sög av honom där.

• Anonym
    Anonym (hmm) skrev 2010-02-15 16:55:39 följande:
    Det som kännts mest slynigt för mig var när jag hängde med två okända killar från krogen och lät dem sätta på mig utan att jag ens njöt. =(
    Jaha ja! Det är tacken! Vi slet som djur för att du skulle trivas och njuta. {#lang_emotions_cry}
  • Anonym

Hade sex i ett mörkt hörn på ett uteställe med en spanjor :D

Hade ONS i min säng, i mitt rum som jag delar med två vänner. De kom hem. Jag gömde honom. På morgonen hade vi sex igen å jag tror det skakade en hel del i våningssängen. Shit. Var packad som faan. Känner lite dåligt för mina vänner..
  • Anonym

Knullade en yngre kille (han 16, jag 18)  på midsommarafton en gång i hans rum hemma hos hans föräldrar. Min lite äldre kille (27) satt ute på altanen och drack öl.

Var otrogen med en annan kille som jag ringde när jag var fyllekåt mitt i natten. Han sa att hans flickvän var där men att han skulle ringa om en stund. Kunde inte hålla mig så efter en halvtimma ringde jag igen och då sa han lätt irriterad att HAN skulle ringa upp senare. Han ringde efter en halvtimma till och sa att han kastat ut henne och sen var det fritt fram för mej. DET kändes slampigt om nåt.

Följde med en kille hem efter en fest och det var långt att gå. Vi stannade till vid hans jobb och gick in och tog en paus och knullade på golvet mitt  i matsalen! Fick brännmärken på knäna av mattan när jag red honom. Han tyckte det var roligare att jobba efter den händelsen...=)

• Anonym

Sög av en kille jag träffade i rökkupén på tåget...

• Anonym

I handling är jag kysk förutom några småsaker, som att knulla någon annans sambo som tonåring. Däremot i tankarna så sitter jag o småkikar på såna här trådar..

Tvåbarnsmamman..

• Anonym

Jag var ung, ca 19-20 år och låg sovandes på en parkbänk efter en väldigt blöt natt. Blir väckt av en gubbe i ngn slags sarong. Han frågar om jag vill sätta på hans fru. Nyvaken och onykter reflekterade jag inte i det knäppa och osannolika erbjudandet. Åker med i hans bil och kommer till en stor lägenhet. Väl där vill han att jag smeker honom först innan jag släpps in till frun. Fortfarande onykter och även så naiv som man kan vara i den åldern, gör jag det. Han vill även fota mig naken och även suga mig då säger jag stopp och vill gå in i sovrummet...innan han hinner stoppa mig ser jag att där är tomt. Han hade ingen fru (i alla fall inte hemma). Visade sig vara en bög och kanske pedofil som lurat mig (jag såg väldigt ung ut på den tiden). I hans vardagsrum fanns ett foto på honom omslingrad av en MYCKET känd artist som underhållit oss i flera decennier. Han har fru och barn.

Han måste jobbat inom skivbranchen för jag fick sno med mig massvis med ospelade skivor. Vet inte vad han fick ut av det hela. Jag kände mig aldrig riktigt smutsig för jag var så full att även om jag minns mycket infann sig aldrig ngn äckelkänsla. Gissar att jag är en tålig typ. Fast jag tror jag förnekade inför mig själv att jag varit med om ngt helt oacceptabelt. Lider inte av det idag men skönt få dela med sig. Har aldrig berättat för ngn. Om det är slynigt vet jag inte. Det han gjorde var på gränsen till övergrepp eller i alla fall utnyttjade han min onyktra situation.

• Anonym

Det där var taskigt. Man behöver inte sparka på den som ligger.

• Anonym

nog att ha sex med flera stycken inom ett dygn (utan några av deras vetskaper). Inte några monogamaförhållanden i de fallen dock. Men visst jag har varit otrogen förut och det tycker jag bara var dumt...
    Haft sex på skolan i ett grupprum, sex på en äng, skoltoa osv osv... bastu på ett offentligt badhus är väl det mest offentliga...

• Anonym

dragit in min kille på toaletten på en nattklubb och fått honom att knulla mig hårt i röven medans folk var utanför och fnittrade åt att vi hade sex därinne....

Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.