Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Jag håller med. Önskade mig en pojke, men några tankar om besvikelse hade jag inte, var bara att det skulle "ha varit roligt" med en pojke:) Allvarligare var inte mina planer. Efter 5 tjejer MÅSTE man ju få tycka så, herregud, könet är helt oviktigt när det kommer till kritan. Allt handlar om kärleken och längtan efter ett, sitt barn
. Nu fick ju vi en pojke, och det känns faktiskt, tro det eller ej, helt OTROLIGT, fortfarande efter 4 månader, så är det med det// Kram
Hej!
Ojj, vilken aktivitet i tråden, vad skoj. Som jag skrivit förrut är jag här och kikar ibland och läser det ni skriver. Spännande med nya oxå. Här har lilleman hunnit bli 4 1/2 Månad, men känns som igår man hängde här
Ang. magar, så bar jag alla tjejer lågt och med pojken högt, så där stämde det iallefall.
Håller mina tummar här, för alla som hoppas bli gravida, alla som ska på UL och alla er andra oxå// Kram
Äsch, vet inte hur jag skriver ibland:) Jag menar, kortfattat, sex på Äldagen, bakifrån och att få orgasm, det är väl grundpelarna, sen finns det ju de som ändrar kost och så, men det är jag inte så informerad om så där törs jag inte svara på:)
Lycka till//
Hihi, jag har "hängt" med här i 6 månader ytterligare här nu Skriver ju inte så mycket, men läser allt och följer alla
.
Love83: WOW, tvillingar
Skrållan: Det är ju verkligen på g nu
Här är lilleman 6 månader nu och det är full rulle.
Såå spännande att följa er alla här Kram och lycka till alla//
Grattis till bebisarna. Härligt att vi är så många så fått våra efterlängtade älsklingar. Väntar oxå på spänning när nästa bebbe tittar ut
. Trevlig helg alla// kram
GOD JUL på er alla//