Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Körde ni nån speciell metod, (nära äl eller inte?)
tack så mycket iaf =)

Håller med skrållan, jag känner igen mig får inte på mig mina byxor längre jag heller. Lillan sparkar mycket ,helst på min urinblåsa Vilket känns sådär. Fick ett virariat nu som sträcker sig under hösten, så det känns ju bra att inte bara gå hemma. 50% så det räcker för mig nu. Mycket som skall köpas
Syskonvagn, skötbädd mm
Är så lycklig med mitt liv
Fin magbild Skrållan Ska själv ta magbild men har glömt bort det...
Tycker att det blivit dålig stämning i tråden
Jag fattar inte varför man ens vill vara i en tråd om man inte respekterar poängen av tråden.
Det är ju inte så att vi ska ta bort eller älska våra barn mindre för att man önskade ett visst kön.
Detta är ju bara en kul grej, man får dom barn man ska ha så är det men för det måste man ju få önska.
Jag är jättestolt över mina två pojkar och skulle inte byta dom för något i världen, och att vi nu ska få en flicka är ju bara en bonus...
Nej väntan på en liten, lägg ner eller gå till ett forum som passar dig och dina värderingar.
Påvägmotsyskon - Grattis till pojken Häftigt med tre grabbar.
Måste fråga en sak. Min styvsyster skrev i sin blogg att hon hellre sitter och gnäller och glor än att pratar rosa fondväg och prinsseskläder med mig.
Jag blev ledsen och besviken eftersom jag trodde att hon var interesserad hon är ju också gravid menar jag.
Jag skrev till henne att jag bad om ursäkt för att jag pratar om sådant som inte intresserar henne. Och att jag kunde hålla käften.
Tycker ni jag överreagerade?
Hon pratar inte mycket med mig annars, men det är så tråkigt att man vid varje familjemiddag bara ska prata om alla krämpor
telma - hon ville veta men det gick inte pga att bebisen hade navelsträngen mellan benen. Hon har en pojke sedan tidigare så jag tror att hon är lite avis faktiskt.
Men det är tråkigt när man känt varandra så länge, men jag ska inte prata med henne ifortsättningen
Tack alla som skrivit till mig Känner mig mycket bättre nu efter att fått rensa mina tankar. Jag tänker minsann glädjas åt att vi ska få en dotter. Det kan ingen ta ifrån mig.
Är i v25 nu gud vad tiden går fattar inte att hon kommer om 15 veckor om jag går full tid vilket min bm inte trodde eftersom jag fått pojkarna förtidigt. men vi får se
Idag fick jag höra lillans hjärtljud Hon är en riktig liten vilde, sparkade hela tiden. Hjärtljuden låg på 155 så myten stämmer ju på henne iallafall.
Längtar till november nu....
Jag vill också göra ett könsul men min sambo tycker det är onödigt. Han tycker att vi ska lita på bm som sa att det till 99% blir en flicka. jag har varit säker ända tills nu då det är en del som säger att det kan ju vara fel. Vet inte om dom själva har erfarenhet av det eller om det är så att det finns lite avunsjuka bakom.
Vad tror ni?
Vi såg tydligt tre vita streck och dom stack inte ut så att säga