Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

hej allihopa=) hur står det till? här e det bra, magen växer o idag fick jag snällt inse att mina byxor e för små=/ växer mkt nu o dom gör ont när jag väl trilskat mig på dom=) så får väl köpa nya=) Är i v 28 nu o liten därinne sparkar runt som aldrig förr, i bland tror jag han/hon ska sparka sig ut med ena foten, mkt skum känsla=)

Andfådd, o trött o orken finns inte riktigt med längre=) Börjar längta sjukt mkt efter mitt lilla knyte nu, vill pussa o gosa o myyyysa med bebis=)

Stor kram till er alla härinne! love ya!

• skrållan1978

Elsans: ja nu längtar man bra mkt=) E så nyfiken på hur han/hon ser ut o vem bebisen är lik=))

Miffi: Japp nu växer det på bra därinne=) Ska se om jag kan få till ngn magbild härinne o visa=)

• skrållan1978

Hittade en från förra veckan men jag tycker faktiskt den vuxit sen dess med=) ska ta kort o visa i morrn, men lägger ut färra veckans magbild sålänge=))) vad tros, pojkmage eller flickmage? ni som e duktiga på sånt?

Nummer 7 på väg=)
  • skrållan1978

Elsans: tack=) o tack för gissningen! Tror det är rätt många som fortf försöker bli gravida faktiskt, du får ropa till lite härinne, det kanske funkar=)

• skrållan1978

välkommen hit jennyopatrik, och tack för gissningen=) ska bli kul o se om du har rätt även denna gången då=)))

• skrållan1978

håller tummarna för dig telma=)) och elsans oxå=) Blir nog snart gravida tror jag=) känsla jag har!

• skrållan1978

Uppdaterar med vecka 28.magen=))

• skrållan1978

Elsans: åhh vad spännande,! skickar massa graviditets-baciller till dig=))))
    /¤%&¤#¤#!¤#"#W&%¤U&(/(I&%&%¤#W¤!"#%"!%¤#&%/()=)?

• skrållan1978

påvägmotsyskon: spännande i morgon=) som sagt jag har känt flicka pådig sen du plussade o jag håller fast vid det=) det är en liten tjej ska du se=)))

Jag är jättenyfiken vad som finns i min mage, o sååå avis på alla som redan vet vad dom har i magen=) Vill ju kunna shoppa o fundera ut namn men det får vänta ett tag till=)

Vet inte om jag ska boka ett könsUL nu efter den 16 aug när privatUL öppnar igen eller om jag ska chansa o vänta o hoippas dom ser på UL v 32??? Tänk om dom inte ser denna ggn heller liksom??? På ett könsUL tittar dom ju BARA efter könet, o på vanliga UL v32 kommer som bara kika som hastigast=/ Tänk vad denna lilla busbebisen har gömt sig väl!! trots såpass många extraUL-inget kön, hahaha kasnke är könslös, vem vet?

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke