Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Håller tummarna {#lang_emotions_sealed}
    lycka till

• na96gen
    Valkyrian1 skrev 2010-03-18 12:53:25 följande:
    Hon passade samtidigt på att reta allt där nere lite extra, så nu sitter man med oont....// Kram
    Underbart När jag skulle få grabben så visade undersökningen ingenting Men så kollade de och fixade och donade. Ont visst men dagen efter så kom grabben av sig själv Från noll till massor ... hihi
    Håller alla tummar och tår som jag har !!
    Lycka till
  • na96gen
    Valkyrian1 skrev 2010-03-22 06:13:45 följande:
    Hej! Vill bara skriva några rader, för att få ner oron!!!! Jag kommer åka till förlossningen idag, min förkylning är kvar, men under "kontroll", som sagt, ingen feber, så det måste ju vara ok då. Natten har varit ganska jobbig, mycket ångest och lite sömn. Behövde verkligen all sömn jag kunde få inatt, men vaknade hela tiden. Men kanske inte så konstigt när idag ska förhoppningsvis hända det största man får vara med om:) Trots min förbaskade ångest och rädsla, ska jag ta mig igenom detta och förhoppningsvis inom 12 timmar har jag bebis hos mig:) Är inte idag Sveriges vanligaste födelsedag? Hoppas det inte är fullt på BB bara, skulle vara underbart med eget rum;). Nu har jag babbat OT för mycket....skriver här igen när han(?) har kommit. (Tar ju givetvis med mig min kära laptop och mobila bredband)Kram alla//
    Lycka till
    kramar om {#lang_emotions_flower}
  • na96gen
    Valkyrian1 skrev 2010-03-23 15:04:46 följande:
     Det gör jag. Ligger på BB nu, har inte tid att skriva så mycket nu. Förl. var fruktansvärd, slutade i snitt. Men bebis och mår bra. Skriver mer sen. Men nu är han här, Marwin// Kram ocg GRATTIS Miffi//
    Underbart, snusa ordentligt nu {#lang_emotions_heart}
    grattis grattis grattis
  • na96gen

själv är jag deppig som tusan, grejorna kom nu....

• na96gen

Miffi: OOO vilken underbar känsla GRATTIS     {#lang_emotions_sealed}

• na96gen
    Summerlove skrev 2010-03-25 14:24:35 följande:
    Jag fick iaf mens nu.. så frågan är om man ska ta nya tag nu eller hoppa över 1 månad... Skulle bli beräknad runt 30 dec-3 jan annars.. vågar man chansa? Eller är jag bara larvig som tänker såhär..
    ja jag funderar över samma. Har en son som är född 11 januari och helst önskar jag inte en till ungefär samtidigt Vet ej om jag vågar chansa ..,
  • na96gen

skrållan1978: spännande {#lang_emotions_flower}

Jag har en liiiiten fråga bara ..
    jag har nu gått bet 2 gånger (alltså inte lyckats bli gravid) så jag undrar ni som ätit tranbärstabletter, kan man äta för många tror ni .. kan det bli så illa att man faktiskt inte kan bli gravid .... Vad tror ni ...

Så vilket är ert bästa tips för att baka en tjej .. om det nu inte är att ha så lågt ph som möjligt {#lang_emotions_tongue_out} (jag åt maxdosen dessa två gångerna som det inte tog)

Jo skall väl tillägga att jag vet att det inte är så lång tid eg men med sonen blev vi gravida på en gång. Så jag hade nog förväntat mig det ...

Flicka 2005 pojke 2007
  • na96gen
    Valkyrian1 skrev 2010-03-30 10:33:25 följande:
    Äsch, fixade det någolunda:)
    så söt    {#lang_emotions_flower}
  • na96gen
    Valkyrian1 skrev 2010-04-03 14:21:02 följande:
    Jag har
    måste ju ställa den självklara följdfrågan: HUR ?     {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke