Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

skrållan1978 skrev 2010-04-09 08:32:01 följande:
    miffi: jag har tjejkänsla men sen tar  hjärnan över o säger-- nää kajsa det är en kille till=) Är väl mest troligt kasnke efter 2 killar på raken=)??Nåväl får väl se om min känsla stämmer eller inte=) det visar sig snart!
    spännande
  • na96gen
    Miffi skrev 2010-04-09 17:43:07 följande:
    Nyss varit på vul och allt såg bra ut såg ett litet hjärta som pickade för fullt Är så lycklig över att vill stanna i min
    Härligt {#lang_emotions_flower}
  • na96gen

getingflickan: håller med Skrållan.. ta reda på det så du slipper fundera
    lycka till
    kramar om{#lang_emotions_flower}

• na96gen
    lycktan skrev 2010-04-17 09:17:33 följande:
    Trodde i min enfald att bara för att jag blev gravid på första försöket med sonen så skulle jag bli det den här gången med men det visa sig att jag var mänsklig och får kämpa på några månader till som alla andra.
    samma för mig, med sonen gick det på första försöker.. nu är det bara en låååång väntan tycker jag.. inte alls kul
    Men skam den som ger sig   {#lang_emotions_heart}
  • na96gen
    skrållan1978 skrev 2010-04-19 09:56:42 följande:
    Tack så mkt gulliga ni, jag försöker tänka pos jag oxå, men klart oron finns där ändå liksom.... sitter just nu i telekö o ska boka in en tid idag,,, just nu vill jag bara veta..
    Kramar om {#lang_emotions_heart} sänder lite positiva tankar till dig {#lang_emotions_sealed}
  • na96gen

hej alla glada {#lang_emotions_sealed}
    nu är det snart dax att börja kissa sticka och se när ÄL kommer
    Men jag läste för ett tag sedan om att man skulle ej kissa morgon eller kväll utan dag Vad skall man tänka på .. skall det vara ej kissat på tex 4 timmar eller vad ?
    tar tacksamt emot tips
    ha en bra dag

• na96gen
    Miffi skrev 2010-04-25 06:58:51 följande:
    Jag säger bara att det varit så för mig, samt att hjärnan skickar signaler till livmodern. Alla får tro vad dom vill det är ett fritt land...
    Så var det med första för mig oxå ...
    ansträngde mig och gick in för att bli med barn, med allt vad det innebär.. tog oss 3 månader att bli med dottern. Med sonen så räknade jag med att det skulle ta tid, så vi brydde oss noll och vi blev gravida på en gång..
    Så jag har en tendens att hålla med ... för så är det för oss oxå .. Och nu vill jag supergärna och kroppen bara protesterar.. så visst ..
    Dax för mig att sluta fundera o bara vara.. supersvårt men det skall gå {#lang_emotions_tongue_out}
  • na96gen
    Väntan på en liten skrev 2010-04-25 08:42:33 följande:
    Kan vi inte bara lägga ner denna diskussion? Känns så himla onödig att det ska skrivas sida upp och sida ner om detta när vi är av olika åsikter. Tråden handlar ju om andra saker än detta och det ska vi respektera.
    Självklart kan vi det {#lang_emotions_heart}

Har du barn sedan tidigare ?

ha en bra dag
    Kram {#lang_emotions_flower}
  • na96gen
    Väntan på en liten skrev 2010-04-25 09:19:13 följande:
    Skönt.Inga barn utan detta blir första.
    spännande {#lang_emotions_heart}
  • na96gen

oj nu blir man lite orolig...
    Men finns det någon som har ätit tranbärstabletter eller juice och lyckats bli gravida och ev vet om det är en lite flicka ?

jag är helt såld på juicen nu, kan dricka hur mycket som helst {#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke