Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Spännande Skrållan. Har inte du fött tidigare förrut?
Spännande Skrållan. Har inte du fött tidigare förrut?
Lycka till Skrållan!! Hoppas det blir av nu. Jobbigt att gå med värkar länge.
Vad kul Love med tvillingar! Jag hade blivit alldeles chockad, men ni kanske har det i släkten?
Längtar till den 9 november då jag blir igångsatt och få se killarnas lillasyster.
Du vill inte köra igångsättning Skrållan? Jag kommer att göra det pga min förlossningsrädsla. För din del kanske det vore skönt att slippa oro blandat med blodig slempropp?
Å Rimi, avis här. Vill också att min tredje ska vara här nu. Det är ju en himla anspänning innan den är ute, med förlossning och inte minst innan man vet att den är frisk. Grattis!!
Jag är en av tre döttrar och jag får säga att det är himla kul att ha två systrar. Bråkar man med en så har man alltid en annan att vända sig till. Det är mycket speciellt att ha ett syskon av samma kön. Som förälder vill man kanske även uppleva det andra könet, men tjejerna - vad kul de ska ha!
Är i vecka 37 och tycker att det är ap-jobbigt. Var på tjejmiddag i går och det kändes som att jag bara var tvungen att spela med. Jobbigt att sitta, ligga. stå, andas. Suck. Tröstar mig nu med lördagsgodis.
Kul! Vill ni ha en kille eller?
Lycka till Skrållan!! Aaaandaaas lugnt. Men du kan ju det nu antar jag. Nu vill vi se dig här i morgon kväll - skämt åsido - ta det lugnt sen är vi jättenyfikna på att höra hur förlossningen gick.
Å vad kul Röd Ros! Vi började också gråta när vi fick reda på att vi väntar en tjej efter två killar. Vi körde killmetod med killarna och tjejmetod med tjejen. Ni då?
Kul att höra sen hur det gick, hur lång tid det tog osv. Jag ska också bli igångsatt. Grattis Skrållan!!