Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

LukasoViktorsMamma skrev 2010-04-29 06:15:33 följande:
    Fick svar från MKP igår och allt såg normalt ut och det visade sig att vi väntar en pojke till..
    var den en flicka ni önskade ?
    Kramar om
  • na96gen
    PåvägMotSyskon skrev 2010-04-29 17:44:25 följande:
    åhh.. igår va min bim dag (den som jag antar att jag hade som sist) enligt ff är bim idag. Ingen mens alls i sikte. möjligen nån känning ibland, men ingenting.Ska köpa cb imorgon.. lär väl få neg o mens.. men hur stor chans är det om min mens kom 2v efter sista äl+ (vilket skulle vara igår isf, bim va) å sen inte få nån idag, fast ff säger det typ?tempen steg igen från å sjunkit igår.sexa ju dag 10,13,14.e april. Möjlig äl den 14.e alt 15.e april, därmed bim igår alt idag. stegra sista + 14.eFå se om de blev nå tjejbakande, för va äl den 15.e å vi myste 10,13,14, hm ja de va väl pojkbak.. så de blir väl en till kille här med antar jag. O B S. OM ja e gravid-
    *håller tummarna*
  • na96gen

skrållan1978: spännande spännande {#lang_emotions_sealed}

Själv känner jag mig lite orolig. Önskar ju baka en tjej.. men det verkar ju mera som att man ej kan påverka...
    Mm det verkar ju inte funka för oss iallfall så .. så vi får la se hur det går ...

ha en bra dag {#lang_emotions_flower}

• na96gen

påvägmot syskon:      {#lang_emotions_flower}    GRATTIS    {#lang_emotions_flower}

• na96gen
    Valkyrian1 skrev 2010-05-03 09:54:20 följande:
    Ojj vad spännande Då håller jag tummarna att du ser "nåt" imorgon. Själv sitter jag här med lilleman som hunnit bli 6 veckor idag!!!! Hjälp vad många ni är som plussat nu, jag var lite ensam där då, det är såå spännande att följa er. Jag tittar in här lite ibland, för att släppa er kan jag inte// Kram
    6 veckor, redan Attans vad fort tiden går...
    mys mys {#lang_emotions_flower}
  • na96gen

en liten fråga: jag har fått pencillin - bör man låta bli och försöka då ? Är det bäst att vänta till nästa månad med att försöka ? står på pencillinet att det inte är någon fara men vad tror ni ?

• na96gen
    Väntan på en liten skrev 2010-05-04 10:15:39 följande:
    Jag åt pc i mars och jag gjorde uppehåll då.
    Tack det var den känslan jag oxå fick.. då gör jag så

kram
  • na96gen

väntan på en liten: du skrev :tid man inte har då man inte blir yngre precis utan bara äldre och ju äldre desto svårare.

Kan inte annat än hålla med.. man blir lite stressad av att man bara blir äldre och äldre ,... usch.. men det går ju inte att göra nått åt men stressad  blir jag....
    ha en bra dag
    kram

• na96gen
    jennyfer skrev 2010-05-06 11:00:38 följande:
    Det här kanske ni inte vill höra om ni är över 35, men jag såg statistik på hur fertiliteten sjunker med åldern.Sannolikhet att kunna bli gravid:38 år - 25%40 år - 12%42 år - 5%
    hihi
    Jag blir även lite stressad av att yngsta blir äldre .. i min önskan så skulle han fortfarande vara 3 när vi fick en till .. om vi lyckas snart så hinner han ändå bli 4 .. Skall väl eg inte spela någon roll men tror att man har mer 'nytta' av varandra om det är tätare. har 1½ mellan de två första så de har kul tillsammans
  • na96gen

så klart det blir vad det blir
    Men tanken att kunna påverka är ju spännande
    Och precis som du skriver Jennyfer, roligt att se statistiken  {#lang_emotions_flower}

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke