Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Är på jobbet, men måste bara berätta att jag plussade idag!!!!! Kunde inte hålla mig till BIM imorgon : )

Kram och grattis
Vad många som väntar sitt 3e barn nu. Och att ni tror att ni väntar en 3e pojke.
Jag var också helt säker på att väntade en kille men tänk vad glatt överraskad man kan bli.
Ska alla ni kolla kön på UL? Om dom kan se det vill säga..
Miffi - Det kanske är en liten tös därinne ändå. VIlket datum var det ni hade för UL?
MMC - Vi hade också sex dagen före ÄL och vi väntar en tjej - så än finns det hopp
Vi har UL den 21 juni och även om vi vet könet nu ska det ändå bli kul med UL.
MCH - Lycka till på Fredag. Keep us posted Håller alla tummar jag har.
På Väg mot syskon - Jag önskade mig en pojke som första barn! Jag kommer ihåg att jag såg filmen "Jerry Maguire" och den söta lilla pojken i filmen för typ 15 år sen och kommer ihåg att jag tänkte att jag så gärna ville ha en son någon gång. Helst som första barn. Och det blev det Våran son är såklart världens finaste
Nu när vi väntar tjej så känns det också jätteroligt men jag var inställd på en kille till och tyckte också skulle varit jättekul.
MMC - Jag håller med. Vi fick ju göra MKP efter KUB testet och jag kände också att "huvudsaken bebisen är frisk så spelar det ingen roll vad det är"... Men vår lilla tös är beräknad 21 november så jag är i v 17 nu. Har UL den 21 juni.. Längtar! Ska bli kul å se bebisen.
MCH - Grattis till en frisk lillebror. Vad härligt med prinsar!
MMC - Yes! Har en prins på 14 månader och väntar en prinsessa i November. Livet är underbart. Nu vågar jag äntligen njuta av graviteten och glädjas åt lilla tösen i magen. Ultraljud på Måndag. Yeeaaa!
Vickey - Hur känner du på dig att det är en tös? Spännande! Jag märkte att jag fick dålig hy med tjejen men inte med killen. Mådde mycket sämre när jag väntade killen också..
Idag var vi på ultraljud och allt såg bra ut. Så underbart skönt att kunna "pusta ut" litegrann.. Allt verkade sitta där det ska och hon sprattlade på ordentligt så det var svårt att få en bra bild men det var underbart att få se henne.