Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
väntan på en liten: ja du .. jag fick tjej först och grabb sen. Kompisen fick tjej först, andra var grabb och tredje var grabb. Sen beror det ju på vad som menas med äldre
väntan på en liten: ja du .. jag fick tjej först och grabb sen. Kompisen fick tjej först, andra var grabb och tredje var grabb. Sen beror det ju på vad som menas med äldre
skrållan1978: oo förstår att du är orolig. Håller alla tummar jag har för att allt ser bra ut på tisdag
Jag har precis åkt på halsfluss igen och nu fått ett starkt pencillin.
Tänkte inte på detta då jag var hos doktorn
Men eftersom vi försökt (4 månader) så kan vi ju ev vara gravida (även om jag ej tror det)
Nu blir jag orolig .. hur skall jag göra ?
Har kissat på sticka och ÄLstickan visar svagt utslag, gravid stickan visar inget Kan detta betyda att jag nu har ÄL och eftersom vi då ej har sexat denna veckan kan sluta oroa mig ...
Sexat 25 maj, ÄL-utslag 26 maj, sexade även den 28 Då var det inget ÄL utslag.
I tisdags den 1 juni hade jag gör ont i magen men jag kollade ej ÄL sticka då ...
Hur skall jag göra ? bara ta mina tabeltter och hoppas på det bästa eller finns det flera bättre förslag ?
Från en orolig mamma till två underbara barn
Jag har nu plussat helt otroligt
Tog några månader men imorse så blev det
Känner mig dubbel då jag ätit pencillin denna månaden... så jag är orolig....
Tack så jättemycket
Hej alla glada,
från när kan man göra ett köns UL ? alltså från vilken vecka
När kan man göra köns UL ? i vilken vecka ?
någon som vet ....
På torsdag skall vi på Ultraljud, är då i vecka 28+0 och då borde de la kunna se vad jag har i magen ,,,, hoppas jag .. Vid rutinultraljudet så kunde man inte se något ...
idag var vi på ultraljudet och hon som gjorde det undrade om vi ville veta vad som gömde sig i magen och det ville vi.
Hon berättade för oss att vi väntar en liten flicka
Helt otroligt !!
det kommer vara 'vanliga' UL
Jag kollas rätt ofta eftersom jag har diabetes, enda fördelen med den sjukdomen
Jag är ensambarn och ville alltid ha syskon, så nu kan man göra som man vill, men efter detta ärjag nog klar
PåVägMotSyskon: Grattis till prinsen