Inlägg från: ElleApril |Visa alla inlägg
  • ElleApril

Bjud in din blogg Del 2

Att måla storslagna konstverk med hjälp av ord, är väl underbart? Att skriva är min passion!

Mitt namn är Mathilda och jag är en ung drömmare som är lycklig mitt i livet! Min dotter,vi kan kalla henne L, föddes en ljuv vårdag i April 2008 & hon är det absolut bästa som hänt mig - hon betyder allt och är hela min värld! Hennes pappa, min fantastiska man och stora kärlek, får mitt hjärta att sjunga... På riktigt!

Min blogg innehåller skymtar av mitt liv som kreativ, lärarstuderande ung mamma. Ni får ta del utav ett urval av mina tankar, åsikter, påhitt, inspirationskällor och drömmar... Nu väntar vi dessutom ännu en liten familjemedlem - ett syskon.

Idag skriver jag om stadens ljud.

• ElleApril

www.sweetcolorful.blogspot.com

ElleApril skrev 2010-03-17 10:58:08 följande:
    Att måla storslagna konstverk med hjälp av ord, är väl underbart? Att skriva är min passion! Mitt namn är Mathilda och jag är en ung drömmare som är lycklig mitt i livet! Min dotter,vi kan kalla henne L, föddes en ljuv vårdag i April 2008 & hon är det absolut bästa som hänt mig - hon betyder allt och är hela min värld! Hennes pappa, min fantastiska man och stora kärlek, får mitt hjärta att sjunga... På riktigt! Min blogg innehåller skymtar av mitt liv som kreativ, lärarstuderande ung mamma. Ni får ta del utav ett urval av mina tankar, åsikter, påhitt, inspirationskällor och drömmar... Nu väntar vi dessutom ännu en liten familjemedlem - ett syskon. Idag skriver jag om stadens ljud.
  • ElleApril

www.sweetcolorful.blogspot.com

Mitt namn är Mathilda och jag är en ung drömmare som är lycklig mitt i livet! Min dotter, Liva, föddes en ljuv vårdag i April 2008 & hon är det absolut bästa som hänt mig - hon betyder allt och är hela min värld! Hennes pappa, min fantastiska man och stora kärlek, får mitt hjärta att sjunga... På riktigt!

Min blogg innehåller skymtar av mitt liv som kreativ, lärarstuderande ung mamma. Ni får ta del utav ett urval av mina tankar, åsikter, påhitt, inspirationskällor och drömmar... Nu väntar vi dessutom på ett litet syskon åt vår dotter; bebisen är beräknad att komma till oss i slutet av Augusti!

• ElleApril
    sweetcolorful.blogspot.com/

"Medan regnet smeker fönsterrutorna och jag lyssnar till tonerna av A Fine Frenzy ser jag min son utforska möjligheterna; så hungrig efter kunskap och nya färdigheter, öppen i sinnet - redo för vad helst livet har att erbjuda honom. Mitt älskade lilla barn... Han är alldeles ny i världen, i 8 veckor har han funnits och ändå döljer hans ögon så många hemligheter..."

sweetcolorful.blogspot.com/
Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2