-
-
De 4 tuttarna
www.pretamarelo2.blogspot.com
-
Jag har bloggat sedan 2008 och bloggandets syfte var från början att hålla mig och vännerna uppdaterade om varandra och för små prat. Jag känner att något har förändrats i min bloggvärld, kommunikationen via nätet verkar ha försvunnit och inte vad det beror på
?!
Allt kan föra med sig något gott och därför har jag hittat ett nytt syfte med mitt bloggandet! Istället för att ha en daglig porträtt av mig och familjen skall jag skriva om sånt jag tycker är kul och tror att andra jag inte känner också kommer att ha gilla! Dom där "andra" är ni!
Bloggen kommer framåt att handla om bla design (som jag arbetar med på heltid), mode, matlagning (en av mina passioner) och inredning.
Vi ses där!
-
Nu har jag startat en liten designskola! Där skriver jag då och då om fakta relaterad till vetenskapsområdet design
.
Jag skrev igår även om säsongstart på Desperate Housewives
-
Design berör oss alla på ett eller annat sätt fast många inte tänker på det. Jag har nu berättat lite om några av dom grenarna som finns inom design
. Jag kan faktiskt skriva hur mycket som helst om det känner jag!
-
Mitt besök till Cupcake Sthlm. MUMS
!
-
Så här kan det gå att gå på en BLIND DATE
-
Eskilstuna?
-
Jag skulle skriva om mitt besök till 100% Design i London men skrev om innebandyträning istället
-
Våga vara "fattig", bort med märkeshysterin