J K Äldre 11 May 11:37 10671 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in din blogg Del 2 Jag har under de senaste dagarna bloggat om; - Ultraljud nummer 2 (med bild på älsklingen, som numera inte ser ut som en liten alien, utan som en "riktig" bebis i miniatyr <3.) - Ny graviditetsvecka! - Min morgon. - Den enorma barnlängtan som slog till idag! - Hemska graviditetsbesvär...
J K Äldre 12 May 10:51 #2665 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hjälp! Jag behöver tips ang. Ullared/Gekås. Helst från så många som möjligt.
J K Äldre 12 May 15:41 #2671 Återställ Anmäl Du ogillar detta Har ändrat min header litegrann, bytt ut bilderna. Kände att det behövdes lite uppdatering.Dessutom har jag startat en omröstning (inspirerad av "kalkprinsessan", hehe). Det vore jätteroligt om ni gick in och röstade!
J K Äldre 13 May 05:43 #2687 Återställ Anmäl Du ogillar detta Morgongympa 04.30??? Tidigare ej publicerad ultraljudsbild.
J K Äldre 14 May 21:20 #2734 Återställ Anmäl Du ogillar detta * Vårmarknad i Borås 2010. * Shoppingbilder. * Paket till mig och karln. * Gravidkudde från Babyproffsen. * Restaurangbesök. * Troll Bedside Crib
J K Äldre 17 May 09:13 #2790 Återställ Anmäl Du ogillar detta * Ny graviditetsvecka * Magbild, såklart * Min FÖDELSEDAG * Mammafika
J K Äldre 18 May 08:50 #2819 Återställ Anmäl Du ogillar detta * Min födelsedag. * Mammafikan. * Vad ska jag göra idag?
J K Äldre 18 May 11:19 #2822 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag letar bra böcker inom kategorin "förlossningslitteratur". Någon som har lust att hjälpa till?
J K Äldre 19 May 13:15 #2857 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag har nu bloggat om min onsdag - än så länge! * Pajbakning (bild) * Hårfärgning (bild) * Mammafika idag igen, hehe. * Promenad i terräng - med foglossning (bild).