adhdmamma Äldre 30 Dec 21:40 10671 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in din blogg Del 2 Aj aj aj!! Jag hade en gång en midja... Handlat Streptokocker Jul! Nystart!
adhdmamma Äldre 10 Jan 22:25 #6436 Återställ Anmäl Du ogillar detta Packa packa! VARFÖR ingen hjälpte mig!? Dålig bloggare - mycket att göra! Sökte hjälp och fick diagnosen ADHD På öppnis med efterhängsen mamma!
adhdmamma Äldre 23 Jan 17:06 #6586 Återställ Anmäl Du ogillar detta Besök på köpcentret! Godingarna! Städat stökskåp! Award Jag letar efter mig själv! Hur kan man ta bort sin son!? En dagispedagog sa.... Mycket bättte! Jobbigt Hällre en gyn stol!
adhdmamma Äldre 27 Jan 22:13 #6624 Återställ Anmäl Du ogillar detta Smittas ADHD? Flyttlasset... mobil bloggar Oordning till ordningen när ordningen blir oordning! Besök på köpcentret!
adhdmamma Äldre 12 Feb 23:23 #6824 Återställ Anmäl Du ogillar detta Lite mer vardag... Gardiner! Måste du ha Svenskt kött? Fyndat igen! Åka pulka (mobilbloggar) Inget prat! Magsjukan! KAOS!