• Nathalie Flisbäck

Bjud in din blogg Del 2

♥ Vad har du bloggat om idag?! ♥

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg.

Del 1 hittar ni HÄR.
  • Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2
  • Saarraa

Bloggar om livet som ensamstående mamma till en pojke född i mars 2008,
    uppdaterar flera gånger dagligen.. Med text, bild och ibland små videosnuttar.

Kika gärna in och lämna en kommentar så jag hittar till din blogg också!

http://dolphin.blogg.se/images/2010/namnlst-1_78951179.jpg

Ensamstående mamma - dolphin.blogg.se
  • Bambiblogg

TÄVLING: Vinn en personlig barntavla!

♥ Favorittunikan ur Odd Mollys höstkollektion

Spegelneuroner - kroppsspråket som visa om någon tycker om dig

Dags för en leksaksspis?

http://bambi.blogg.se

P.S. Börja gärna prenumera på bloggen också! :)
  • Michaeala

Ja jag ska bli mammi i januari, min blogg är inte så mammig (än?)..

Förlorade min pappa i april, han skulle fyllt 51 år den 8 januari. Jag blev med barn precis när han dog, och barnet är beräknat att komma till hans födelsedag. Det känns lite förutbestämt, och jag är glad över min kompensation i ett barn jag längtar efter, men samtidigt sörjande över pappa..

Sen handlar bloggen om partyn och lite annat tankar och skoj :D

www.michaeala.blogg.se

Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2