kalkprinsessan Äldre 19 May 11:36 10671 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in din blogg Del 2 Ny adress: BB rum nummer 5. Max barnbokstips. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 23 May 21:43 #2942 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hallon och maränger och värkar. Ännu en helg borta. Dagens tips. Gravidvecka 34 med magbilder. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 26 May 19:56 #2995 Återställ Anmäl Du ogillar detta Älskade BB. Ny adress: Rum nr 4 på BB. Vi spikar ett namn till bebisen. DÄRFÖR ska ni rösta på SNOPP eller SNIPPA. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 28 May 12:31 #3028 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gravidvecka 35 med magbild. Hur dum får man lov att bli? JAG har en dejt! Lycka i köket. Älskade BB. DÄRFÖR ska ni rösta på SNOPP eller SNIPPA. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 31 May 19:11 #3101 Återställ Anmäl Du ogillar detta Överraskningskalaset som hette duga! Gravidvecka 35 med magbild. Lycka i köket. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 1 Jun 21:37 #3130 Återställ Anmäl Du ogillar detta Min son, en riktig dockpappa! Barnmottagningen och massor med regn.... Överraskningskalaset som hette duga! Gravidvecka 35 med magbild. Lycka i köket. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 3 Jun 22:06 #3171 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gravidvecka 36 med magbilder både nu och från förra graviditen i samma vecka. Mina somrar som barn. Konsten att älska någon som precis kräkts ner hela ens säng. Min son, en riktig dockpappa! Överraskningskalaset som hette duga! (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 7 Jun 22:09 #3244 Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad man sysselsätter man sig med på BB. Checkar in på BB. Gravidvecka 36 med magbilder både nu och från förra graviditen i samma vecka. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 8 Jun 20:10 #3261 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gravidvecka 37, redo för förlossningen! Rökning dödar, pyttsan! Jag älskar mamma. Vad sysselsätter man sig med på BB. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 12 Jun 18:06 #3343 Återställ Anmäl Du ogillar detta Nu är jag redo att föda (tror jag.....) Förlossningsrädsla till 1000!! I sal nr 2 på BB. Gravidvecka 37, redo för förlossningen! (Bilder vid nästan alla inlägg.)