• Nathalie Flisbäck

Bjud in din blogg Del 2

♥ Vad har du bloggat om idag?! ♥

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg.

Del 1 hittar ni HÄR.
  • Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2
  • Quiet thoughts
    bambinidolce.blogg.se/

en av 6 finalister till Årets blogg 2010- Finland.
    Hjälp till att rösta fram min blogg som är utöver lite ut över de vanliga mamma bloggarna. Handlar om hur livet med ett cancersjukt barn var, sorgen nu, och känslorna över att vänta barn igen och mycket mer.

(röstruta i menyn till höger)
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • made83
    En blogg om mitt liv!!

Efter att ha haft ett uppehåll på 6 månader och gått igenom en skilsmässa och annat "smått och gott" så är jag tillbaka starkare än någonsin!!!

* Underbart !!!
    * Cornelis Vreeswijk
    * Biokväll...
    * Pendlar vecka ....
    * Lovekiller
    * Jobbigt !!

Mittnyajag
  • ialwayssurrender

Tror ni det är michael Jackoson som sjunger i dom nya låtarna som kommer ut nu i dec?
    Kolla in min blogg och lyssna på låtarna och avgör helt själv.
    Systern till michael jackson sa att det INTE var han :/

Obs! Bläddra neråt på min blogg så hittar ni!

Min blogg; www.nattstad.se/ialwayssurrender

Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2