• Nathalie Flisbäck

Bjud in din blogg Del 2

♥ Vad har du bloggat om idag?! ♥

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg.

Del 1 hittar ni HÄR.
  • Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2
  • Wavva81

Hej hej! Jag är en glad och social tjej på 31 år. Bor med min sambo och mina 3 underbara barn i ett hus på landet. Mitt liv kretsar runt vikt, matlagning och inredning. Efter en viknedgång på drygt 50 kilo så handlar min blogg mycket om kampen att hålla vikten och att försöka att äta rätt men också om hur livet kan se ut och påverka en efter en kraftig viktnedgång. Och självklart så skriver jag även om mitt liv som studerande,städgalna,kakbakande, översociala 3 barns mamma Följ mig i mitt liv som Veronica. www.viktigawavva.blog.se

• Wavva81

Wavva81 skrev 2013-02-08 07:15:00 följande:
    Hej hej! Jag är en glad och social tjej på 31 år. Bor med min sambo och mina 3 underbara barn i ett hus på landet. Mitt liv kretsar runt vikt, matlagning och inredning. Efter en viknedgång på drygt 50 kilo så handlar min blogg mycket om kampen att hålla vikten och att försöka att äta rätt men också om hur livet kan se ut och påverka en efter en kraftig viktnedgång. Och självklart så skriver jag även om mitt liv som studerande,städgalna,kakbakande, översociala 3 barns mamma Följ mig i mitt liv som Veronica. www.viktigawavva.blog.se
  • Familjebloggen
    http://www.markbladet.se/bloggar/familjebloggen/

Idag matar vi surdegen!

Nu har surdegen stått i 4 dagar så nu är det dax att mata den.

image
    Såhär ser den ut när man rör i den, liiite bubblig och luktar jättegott!

image
    Häll i 200 g vatten, och rör om väl.

image
    Tillsätt 120 g rågmjöl och rör om väl.

image

image
    Klart. Täck över med plats igen och ställ tillbaka i mörkret.

Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2