• Puchiko

Är jag knäpp?

Fick min diagnos igår, efter att ha varit utan mens 3 månader och mängder med negativa graviditetstest.. Jag blev inte lessen eller deppig utan lättad och oerhört hoppfull. För nu kan jag få hjälp och jag fick hjälp direkt, började behandling med Metformin igår kväll.
    När mensen kommit igång så ska jag tbx till gyn för att kolla om jag har äl.

Tror och hoppas att vi ska få vårat gryn snabbare än vi förväntat oss.

Är jag knäpp som inte är lessen och deppig???

• Svar på tråden Är jag knäpp?
  • Loris

Absolut inte, jag tycker det är kul att se en stark människa som inte låter sig knäckas av motgångar, det innebär ju att du vet vad som skapar svårigheterna och också har en chans att få hjälp!

• Vitros

nej du är inte knäpp :) det är väl jättebra att ha fått en "diagnos" - då går det ju att göra något åt saken :)

Jag tyckte det var väldigt skönt att få svar på varför jag aldrig fick mens och med en diagnos kan man få hjälp, och då löser det sig säkert!
    Lycka till :)
    PS jag har numer tvillingar på 9,5 månad, så det går :)
  • Päron1986

Självklart känner du lättnat och glädje nu när du fått reda på VARFÖR, det är ju bara naturligt :)

OCh att du kan se så positivt på saken betyder bara att du är en stark människa!

• Puchiko

Åh jag vill me ha tvillingar Är en liten dröm som jag har..

Förresten, brukar ni ha ont i äggstockarna? Jag har som kramper emellanåt!!

• SailorGirl

Äntligen vet du, äntligen kan du se framåt! Du är närmare en liten bebis nu, än vad du varit under alla försök. Du är inte det minsta knäpp Puchiko!

• ekke

Keep up the good mood! Ni har fått prognos, ni har fått medicin och snart kommer tanten och efter det så kommer pluset att komma, förr eller senare! förhoppningsvis förr!

Stor kram!
  • Puchiko

Tack för alla ord, känner mig knäpp när man läser och hör om alla tjejer som är förstörda efter diagnosen.

• browniieee

Självklart så är du inte det! Jag hade med varit väldigt lättad att få svar på mysiteriet. Nu kan ni ju se framåt, och som du säger få hjälp med att lyckas Håller stenhårt i tummarna för er

• Fläder

Som de andra har sagt; Nu har du ju fått svar och du kommer få hjälp för det ni behöver. Det kan bara gå åt det positiva hållet!!!

Lycka till! {#lang_emotions_sunny}

• Tigger81

Precis som de andra sagt är du INTE knäpp... Jag tror snarare att du blivit knäpp om inte du fått reda på vad det var och fortsatt att gå och vänta... Håller tummarna för dig nu! Kram

Svar på tråden Är jag knäpp?